Niklasp Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nå kan du spore og fjernslette alle dine tapte eple-produkter. Denne tjenesten lurer Mac-tyven Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) er dette noe annet enn det vi har hatt tilgjengelig til Andoid lenge? Bare lurte.. ikke noe mer... EDIT: åååja.. til alle mac produkter ja... hihi... dåå så Endret 4. august 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Denne saken ble oppklart med bruk av slik software Endret 4. august 2011 av Goliath Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tar heller den ekstra risikoen ved å måtte kjøpe nytt utstyr fremfor å en tjeneste som logger og lagrer posisjonen min til enhver til. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tar heller den ekstra risikoen ved å måtte kjøpe nytt utstyr fremfor å en tjeneste som logger og lagrer posisjonen min til enhver til. Velger heller å ikke kjøpe Mac, så har jeg råd til å kjøpe to-tre bærbare Windows-PCer istedet... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tar den tredje løsningen og handler en vanlig PC og slenger Linux / Ubuntu på den. Gratis oppgradering på fart var det for min gamle bærbare i allefall. Funderer dog litt på hvordan Ubuntu er på SSD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det var vel ikke bare pris som var temaet her da. Hjelper ikke at det er billig hvis du har masse dokumenter, bilder og slikt liggende som du gjerne ikke vil skal havne i andres hender. Sånn sett er det praktisk for å kunne fjerne data for uvedkommende er uhellet ute. Man skal heller ikke undervurdere den evt. sinnsykt gode følelsen av å ta tyven Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har jeg dokumenter jeg er redde for... Så krypterer jeg dem. Da blir det straks mye verre for snoker å lese dem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vært genial å hatt på iPoden, tyven tar den, jeg sporer den og møter opp på døra til personen. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bruker en google finner man en drøss med eksempler der denne typen teknologi har blitt benyttet til å oppklare innbrudd. Man finner også denne fantastiske historen fra Aftenposten: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3760851.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå