Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg trodde feilaktig at samsung jet kjørte android med touchwiz launcher. Viste seg etter mye søking og leiting at det var langt fra sant. Which sucks for hun jeg skulle hjelpe. Men likevel hadde det vært flott med tips fra brukere av denne telefonen til hvordan forbedre hastigheta og brukeropplevelsen på telefonen . Enda en edit: jeg tror jeg ber frøkna kjøpe seg ny telefon, rett og slett. Gå for sgs2 eller er kommer det noe i snarlig fremtid som gruser sgs2en? Endret 4. august 2011 av Slai Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvis du ser bort ifra at den kun kan kjøre java-programmer og ikke har kapasitiv skjerm så er det en knalltelefon. - Størrelsen er helt perfekt, men den trykkfølsomme skjermen (som ellers er meget bra) ødelegger en god del, og applkasjoner er så godt som ikke-eksisterende. Byttet selv til en Galaxy S, og er ikke akkurat lysten på retur Hadde samsung puttet inn litt mer minne og kapasitiv skjerm i denne og solgt den med android hadde det vært en storselger. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ja jeg får frøkna til å bare kjøpe seg en sgs2 tror jeg. Dette var jo skuff. Hadde håpet det var android og dermed kunne man slenge inn custom rom, andre launchers etc. Menmen. Eller kommer det noe fornuftig ut i løpet av månedene som GRUSER sgs2? Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er bare å kjøpe sgs 2, det kommer bedre mobiler hele tiden. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Joda, klar over det. Tenkte mer på om det er noe som kommer nå straks som er såpass bedre at det er verdt å vente to uker eller en måneds tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå