jeanette roger Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 100%NATURE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Selvlysende blader, eller er det uv lys involvert? Stilig var det uansett. 1 Lenke til kommentar
artmanbarane Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Friskt og flott naturbilde 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Liker stilen på dette.Ble kunst av blader;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Tusen takk,Linda,Ksunhill,Artmanbarane og JanErik for hyggelige tilbakemeldinger på bildet mitt,det er en skygge plante,syntes bladene var lekkre så bilde er vel tatt på slutt solnedgang..ønsker dere en fin dag smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Selvlysende blader, eller er det uv lys involvert? Stilig var det uansett. tusen takk,godt nytt år,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Friskt og flott naturbilde tusen takk,godt nytt år,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Stilig:) tusen takk,godt nytt år,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Liker stilen på dette.Ble kunst av blader;) tusen takk jan - erik,ønsker deg et godt nytt år... vet ikke om jeg blir her,da jeg har blitt plaget både her og privat av sølvi og thomas,uansett hva jeg gjør blir jeg ikke kvitt de...prøvet stenge de vekk og bort fra meg men det virker ikke,og jeg er her for ha det hyggelig,ikke krangle og bli beskylt for alt mulig...trist det da.. klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg