henkepenka Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei, nå er det en norsk versjon av programmet bursdager. Disse funksjonene er i dagens situasjon: - Søker etter personer over 18 år (Nå fungerer på det norske folk) - Legg bursdager manuelt - Importer kontakter fra kontaktlisten - Lagre fødselsdagen til app - Endre visningsnavnet for lagrede person - Vis persons adresse på kartet - Liste over lagrede bursdager som kan sorteres etter den dagen bursdag, fornavn og etternavn - Widget som viser de neste tre kommende bursdager. - Mulighet til å velge fargen på widget, og oppdateringsfrekvensen - Varsling når en bursdag pågår - Velg hvilken tid på dagen at meldingen vil komme Her kan du se en video om hvordan programmet fungerer. Det er selvfølgelig norsk språk støtte. Bursdag Bursdag PRO //henkepenka Endret 9. august 2011 av henkepenka Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Gratulerer med app! Par ting: Kommer den i gjennomsiktig skin med justerbar farge på skrift og annet innhold? Also: får man den på... engelsk? har hele telefonen på engelsk, så jeg bare lurer. Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Gratulerer med app! Par ting: Kommer den i gjennomsiktig skin med justerbar farge på skrift og annet innhold? Also: får man den på... engelsk? har hele telefonen på engelsk, så jeg bare lurer. Hej, Jag svarar på svenska, hoppas det är ok! Om du kör med engelskt locale, så får du appen på engelska. Men du kan fortfarande söka efter både Norska och Svenska medborgare. //henkepenka Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Cool. Hva med gjennomsiktig skin til widget og fargevalg av innholdet i widgeten (tekst og ikoner)? Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Cool. Hva med gjennomsiktig skin til widget og fargevalg av innholdet i widgeten (tekst og ikoner)? Det finns ett antal färger att välja på widgeten. Men ingen helt genomskinlig. Men kom med förslag så lägger jag upp till nästa version! Jag har även tänkt att göra det möjligt att välja bort paketet i widgeten. //henkepenka Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Perfect, transparent background er alltid stort for folk som liker holde hjemmeskjermene sine clean. Samme med fargevalg av teksten i widgeten, så folk kan ha lilla tekst, gul tekst, sort tekst, hvit tekst, whatever de vil. Jo mer utseende-customization, jo bedre for folk som liker styre med homescreens. Bare et tips. Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Perfect, transparent background er alltid stort for folk som liker holde hjemmeskjermene sine clean. Samme med fargevalg av teksten i widgeten, så folk kan ha lilla tekst, gul tekst, sort tekst, hvit tekst, whatever de vil. Jo mer utseende-customization, jo bedre for folk som liker styre med homescreens. Bare et tips. Tack för tipsen, det ska absolut läggas in till nästa version! //henkepenka Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Hur tycker ni att det norska språket är annars i appen? Är det rätt rubriker osv? //henkepenka Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei igjen. Jeg har installert dagens oppdatering, men det er fremdeles på engelsk - og "search person" gir force close!? Sier ikke nei takk til gjennomsiktig widget og det andre som er nevnt over! Egendefinerbare widgets er nøkkelen til mange folks hjerter. Hva med å legge til mulighet for å også egendefinere ordlyden i widget'en, f.eks (da blir jo app'en enda mer interessant for folk fra resten av verden:)): [%NAME] fyller [%AGE] år om [%DAYS] dager Gustav fyller 25 år om 100 dager Husk [%AGE]-årspresang til [%NAME] om [%DAYS] dager Husk 25-årspresang til Gustav om 100 dager [%DAYS] dager til [%NAME] blir [%AGE] år 100 dager til Gustav blir 25 år Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Hei igjen. Jeg har installert dagens oppdatering, men det er fremdeles på engelsk - og "search person" gir force close!? Sier ikke nei takk til gjennomsiktig widget og det andre som er nevnt over! Egendefinerbare widgets er nøkkelen til mange folks hjerter. Hva med å legge til mulighet for å også egendefinere ordlyden i widget'en, f.eks (da blir jo app'en enda mer interessant for folk fra resten av verden:)): [%NAME] fyller [%AGE] år om [%DAYS] dager Gustav fyller 25 år om 100 dager Husk [%AGE]-årspresang til [%NAME] om [%DAYS] dager Husk 25-årspresang til Gustav om 100 dager [%DAYS] dager til [%NAME] blir [%AGE] år 100 dager til Gustav blir 25 år Hej, Kör du orginal-rom? Vad har du för locale på telefonen? Norska? Är det du som skickat in en crash-rapport? Det var en riktigt bra idé du hade med widgeten. Den skriver jag upp i att göra-listan! =) //henkepenka Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Bruker CyanogenMOD, men har valgt norsk tekst (så alt på telefonen er på norsk). Har ikke sendt inn crash-rapport, men kan gjøre det, om ønskelig?! Forresten.. Når jeg åpner listen ved å trykke på widget'en, så blir teksten i listen (nesten) uten mellomrom: Gustav Turns25in100 days (altså når jeg starter/åpner app'en ved å trykke på widget'en - men det blir "Turns 25 in 100 days" når jeg åpner programmet på vanlig måte, fra Launcher'en) Endret 4. august 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Bruker CyanogenMOD, men har valgt norsk tekst (så alt på telefonen er på norsk). Har ikke sendt inn crash-rapport, men kan gjøre det, om ønskelig?! Forresten.. Når jeg åpner listen ved å trykke på widget'en, så blir teksten i listen (nesten) uten mellomrom: Gustav Turns25in100 days Ja, det vore toppen om du skickade in en rapport. Det verkar som att locale-värdet blir annorlunda på en custom-rom. Ska kolla upp det! Ska kicka på widgeten också! //henkepenka Endret 4. august 2011 av henkepenka Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hei igjen. Jeg har installert dagens oppdatering, men det er fremdeles på engelsk - og "search person" gir force close!? Ny version ute så nu ska det fungera att söka på person. //henkepenka Endret 5. august 2011 av henkepenka Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Bruker CyanogenMOD, men har valgt norsk tekst (så alt på telefonen er på norsk). Har ikke sendt inn crash-rapport, men kan gjøre det, om ønskelig?! Forresten.. Når jeg åpner listen ved å trykke på widget'en, så blir teksten i listen (nesten) uten mellomrom: Gustav Turns25in100 days (altså når jeg starter/åpner app'en ved å trykke på widget'en - men det blir "Turns 25 in 100 days" når jeg åpner programmet på vanlig måte, fra Launcher'en) vilken version av CyanogenMOD använder du? //henkepenka Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Nu har jag lagt upp en video på hur appen fungerar. Klicka på denna länk för att se videon Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Nu har appen funnits ute någon vecka, hur tycker ni att den fungerar? //Henrik Lenke til kommentar
henkepenka Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ny version finns ute! (2.0) - Importera födelsedagar från Facebook - Ändrat layout - Fixat bugg i notifieringarna //Henrik Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har plutselig fått problemer med Bursdag PRO. Hvis jeg prøver å trykke på noen av de lagrede bursdagene, låser programmet seg. Kan dette være pga. android 2.3.4? Hadde ikke dette problemet før. Har slettet og lagt inn igjen, uten resultater. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg gikk nylig fra 2.3.4 til 2.3.7.. Ingen problemer med Bursdag PRO, verken før eller nå.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Installerte den på nytt igjen. Og den ser ut til å fungere nå. Håper det varer. Liker denne appen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå