Gå til innhold

Asus A7N8X

Godlike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen spørsmål ang. hovedkortet Asus A7N8X:

- Er onboard lydkortet noe bra og bruker det mye ressurser?

Antagelig det beste onboardkortet du kan få. Jeg har ikke merket noen problemer med ressursbruk.

- Har versonen som støtter 400 MHz prosessorbuss kommet?

Ja. Evt. oppdater bios.

- Fordeler med deluxe versonen?

Les specs selv. (Tror forskjellen er 2xLAN, SATA og bedre lyd.)

Dette kortet scorer høyt både i tester og på salgsstatistikkene. Det er en grunn til det.

Lenke til kommentar

Har a7n8x deluxe og har ikke hatt noen problemer med det. Hadde jeg valgt om igjen hadde det nok blitt nf7-s rev2 pga kortets overklokkingsegenskaper.

Som sagt mange ganger før; skal du overklokke, kjøp nf7-s rev2. Hvis ikke er asus-kortet et veldig godt alternativ.

Lenke til kommentar
En ting til...

Noen som vet hvilket verson av dette hovedkortet som er på komplett nå, rev 2?

det står rev 2 på info om hkortet når du skal bestille

Komplett.no

Varenummer: 114239

Produsentens varenummer: A7N8X DELUXE/GD

Vekt m/emballasje: 1.80 kg

De vi har på lager er Revisjon 2.0

Lenke til kommentar
har samma hk lydkortet mitt er slik at det utvikler en slags skurrelyd etter en stund :grumpy: spezzzzzzzziellt inne i spill. :x

Har du prøvd å mute CD-kanalen?

Det hender jeg også for en skurrelyd en gang i blandt, men bare i fs2k2 (lyden varer bare i 1 sekund eller no'). Kanskje det er på tide å oppgradere driverne? Kanskje det også hjelper å hake bort EAX i spillets "options-meny", da Soundstorm såvidt meg er kjent ikke støtter EAX (iallfall ikke advanced hd).

Lenke til kommentar
har samma hk lydkortet mitt er slik at det utvikler en slags skurrelyd etter en stund :grumpy: spezzzzzzzziellt inne i spill. :x
-Dette problemet hadde jeg. Prøv 2.45 drivere fra Nvidia, hvis ikke det hjelper, prøv powerstrip og kjør ned PCI latency til "128" Dette kan funke :wink:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...