herzeleid Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 At du mener at alle vi andre er dumme og at det kun er en håndfull, veldig veldig spessielle, mennesker som ser sannheten er ikke noe nytt. At du ikke kan bevise noe av dette men isteden vil at vi skal se en youtubeserie på bortimot halvannen time er heller ikke noe nytt. Du kan snakke så mye du vil om hvor ukritiske vi er osv. men så lenge du ikke kommer med noe bedre enn at vi ukritisk skal svelge det du sier så vil du aldri overbevise noen. Det første spørsmålet gikk ut på hvorfor jeg mener at folk er forhåndsprogrammert og foret med fordommer uten at de merker det selv, og det svarte jeg på. Det andre spørsmålet velger jeg å ikke svare på, fordi jeg vet at mitt svar vil bli vridd og vrengt på for så til slutt brukt i den hensikt å prøve å latterliggjøre og diskredittere meg. Jeg har vært lenge nok på dette formet til å lære å kjenne den vanlige hjernevaskete og tanketomme mobbegjengen, likevel har jeg prøvd å trenge gjennom gang på gang, men hver gang ble resultatet blitt forsøk på latterliggjøring osv fra mobbegjengen her inne. Så nå får dere begynne å tenke litt selv til en forandring, om dere ikke klarer det så kan ikke jeg hjelpe dere heller. Nå er jeg ikke helt med, han spør da ganske klart om hva du mener med det som står i quoten? At du nekter å svare på det får jo stå for din regning, men det er ganske spessielt å komme med såppas drøye påstander og så nekte å svare. Mange vil kanskje tro at dette er fordi du ikke tør å innrømme at du ikke har noe å komme med... 4 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Mange vil kanskje tro at dette er fordi du ikke tør å innrømme at du ikke har noe å komme med... Den risikoen får jeg ta. De som ikke tror blindt på den offisielle versjonen vet uansett at det var minst en bombe inne i bygget og at all skaden på byggene ikke kan være fra en bilbombe. De som tror blindt på politiets og myndighetenes versjon, vil uansett bare overse alle beviser på at myndighetenes versjon er feil. Hvorfor det er slik kan du få forståelse av om du ser på den videoen jeg la ut, og helst også ser på resten av videoene. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Mange vil kanskje tro at dette er fordi du ikke tør å innrømme at du ikke har noe å komme med... Den risikoen får jeg ta. De som ikke tror blindt på den offisielle versjonen vet uansett at det var minst en bombe inne i bygget og at all skaden på byggene ikke kan være fra en bilbombe. De som tror blindt på politiets og myndighetenes versjon, vil uansett bare overse alle beviser på at myndighetenes versjon er feil. Hvorfor det er slik kan du få forståelse av om du ser på den videoen jeg la ut, og helst også ser på resten av videoene. Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Det eneste du gjør er å snakke om hvor dumme alle andre er, og ikke argumentere for hvorfor det du påstår er riktig. Jeg tror du vil få mer gehør om du argumenterer for påstandene dine enn å fortelle oss hvor dumme og hjernevaskede vi er. 5 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Nå driver du bare og kverulerer som du og resten av mobbegjengen her er eksperter på. Du vet godt at både jeg og andre har prøvd gang på gang å forklare dette for dere, men å forklare noe for noen som ikke har vett nok til å forstå eller som ikke vil forstå, er umulig. 1 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Nå driver du bare og kverulerer som du og resten av mobbegjengen her er eksperter på. Du vet godt at både jeg og andre har prøvd gang på gang å forklare dette for dere, men å forklare noe for noen som ikke har vett nok til å forstå eller som ikke vil forstå, er umulig. Du har jo ikke prøvd noen ting. Du har slengt ut noen videoer som ikke bare har vært skivebom med tanke på det du har blitt spurt om, men også tynne i det grunnlaget de prøver å bevise. Din argumentasjon går noe sånt som slik: Det er helt klart at Baltazar94 er et romvesen, jeg har vist dette før, men nå gidder jeg ikke fordi jeg vet jeg ikke takler motargumentene. Deretter velger jeg å følge opp med en youtube video som ikke belyser temaet, ikke hjelper noen ting som bevis men som kanskje snakker litt difust om hvordan en eller annen kjent person tror på romvesen ved å vise deler av noe personen sier tatt ut av sammenheng. Deretter forventer jeg at alle andre skal tro på det jeg sier, og de som ikke gjør dette kan ikke være noe annet en idioter som har blitt hjernevasket til å ikke tro på løgn. Videre logger jeg for et par dager for å lese mere om konspirasjoner som er like spennende som spøkelseshistorier rundt peisen på hyttetur, slik at det kjedelige livet mitt kan få litt spenning. 6 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Nå driver du bare og kverulerer som du og resten av mobbegjengen her er eksperter på. Du vet godt at både jeg og andre har prøvd gang på gang å forklare dette for dere, men å forklare noe for noen som ikke har vett nok til å forstå eller som ikke vil forstå, er umulig. Du påstår at det åpenbart må ha vært flere bomber, også inne i bygget. Så nekter du å legge frem de bevisene som gjør deg så sikker, men går over til å snakke om hvor hjernevaskede alle andre er. Når du så, igjen, bes om å legge frem bevisene dine for påstanden om bombene mener du at det er jeg som kverulerer og attpåtill mobber. God dag mann økseskaft. 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Nå driver du bare og kverulerer som du og resten av mobbegjengen her er eksperter på. Du vet godt at både jeg og andre har prøvd gang på gang å forklare dette for dere, men å forklare noe for noen som ikke har vett nok til å forstå eller som ikke vil forstå, er umulig. Du påstår at det åpenbart må ha vært flere bomber, også inne i bygget. Så nekter du å legge frem de bevisene som gjør deg så sikker, men går over til å snakke om hvor hjernevaskede alle andre er. Når du så, igjen, bes om å legge frem bevisene dine for påstanden om bombene mener du at det er jeg som kverulerer og attpåtill mobber. God dag mann økseskaft. Det du egentlig vil ha er 100 % beviser slik at du selv slipper å tenke. Men ingen kan gi slike beviser, selv ikke de som har smuglet inn bombene. Så vil du finne ut hva som har skjedd så må du begynne å tenke litt selv. Problemet er imidlertid at de fleste her er så vant til at politikere og myndigheter tenker for dem at de er ikke lenger i stand til å tenke selvstendige tanker. Det er jo så mye mer behagelig å bare stole på politikere og myndigheter. Politikere og myndigheter har jo gang på gang vist at de bryr seg ikke om folket men bruker både folk og land kynisk for å fremme sin egen karriere, men likevel stoler folk blindt på dem fordi det er så "behagelig" Folk flest hverken kan eller gidder å tenke selv, og dette vet politikerne, derfor ser de på folket som dumme, og de utnytter oss grovt og kynisk for å fremme sin egen agenda. Selv sauer og geiter er i stand til å ane fare når slaktetiden nærmer seg og de lar seg ikke frivillig føre til slakterbenken, men de fleste her er ikke i stand til å se at fare truer selv om fareskiltene står rett fremfor nesen på dem. Jeg har prøvd å advare og prøvd å gjøre oppmerksom på fareskiltene. Men for folk som stoler blindt på myndighetene og ikke kan eller vil tenke selv så nytter det ikke, for slike stoler på myndighetene til de grader at de lar seg villig lede til slakterbenken uten å ane den minste fare før det er for sent. Myndighetene er ikke våre tjenere og beskyttere som de skulle være, de er våre fiender som ikke nøler med å gå over lik for å få det som de vil, hverken folket i Norge eller folk flest i andre land betyr noe for dem, annet en at vi og våre ressurser er "midler" som de kan bruke som de vil for å fremme sin egen agenda og karriere. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Nå driver du bare og kverulerer som du og resten av mobbegjengen her er eksperter på. Du vet godt at både jeg og andre har prøvd gang på gang å forklare dette for dere, men å forklare noe for noen som ikke har vett nok til å forstå eller som ikke vil forstå, er umulig. Du påstår at det åpenbart må ha vært flere bomber, også inne i bygget. Så nekter du å legge frem de bevisene som gjør deg så sikker, men går over til å snakke om hvor hjernevaskede alle andre er. Når du så, igjen, bes om å legge frem bevisene dine for påstanden om bombene mener du at det er jeg som kverulerer og attpåtill mobber. God dag mann økseskaft. Det du egentlig vil ha er 100 % beviser slik at du selv slipper å tenke. Men ingen kan gi slike beviser, selv ikke de som har smuglet inn bombene. Så vil du finne ut hva som har skjedd så må du begynne å tenke litt selv. Problemet er imidlertid at de fleste her er så vant til at politikere og myndigheter tenker for dem at de er ikke lenger i stand til å tenke selvstendige tanker. Det er jo så mye mer behagelig å bare stole på politikere og myndigheter. Politikere og myndigheter har jo gang på gang vist at de bryr seg ikke om folket men bruker både folk og land kynisk for å fremme sin egen karriere, men likevel stoler folk blindt på dem fordi det er så "behagelig" Folk flest hverken kan eller gidder å tenke selv, og dette vet politikerne, derfor ser de på folket som dumme, og de utnytter oss grovt og kynisk for å fremme sin egen agenda. Selv sauer og geiter er i stand til å ane fare når slaktetiden nærmer seg og de lar seg ikke frivillig føre til slakterbenken, men de fleste her er ikke i stand til å se at fare truer selv om fareskiltene står rett fremfor nesen på dem. Jeg har prøvd å advare og prøvd å gjøre oppmerksom på fareskiltene. Men for folk som stoler blindt på myndighetene og ikke kan eller vil tenke selv så nytter det ikke, for slike stoler på myndighetene til de grader at de lar seg villig lede til slakterbenken uten å ane den minste fare før det er for sent. Myndighetene er ikke våre tjenere og beskyttere som de skulle være, de er våre fiender som ikke nøler med å gå over lik for å få det som de vil, hverken folket i Norge eller folk flest i andre land betyr noe for dem, annet en at vi og våre ressurser er "midler" som de kan bruke som de vil for å fremme sin egen agenda og karriere. Hvem er det egentlig du prøver å overbevise, deg eller meg? Faktum er at du har kommet med en drøy påstand med tanke på flere bomber, men ser ikke ut til å klare å underbygge denne overhodet. Det er vanvittig svakt, og det blir ikke bedre av at du forteller deg selv at alle andre er hjernevaskede. Endret 11. januar 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det du egentlig vil ha er 100 % beviser slik at du selv slipper å tenke. Det vi vil ha bør i hvertfall være et forsøk på et bevis. Om du spinner opp en historie i hodet ditt, så betyr ikke det at det er sant. Du kan komme med en teori, men da bør du jo ha noe som indikerer at det må være slik, du har ikke klart å produsere en indikasjon en gang. Men ingen kan gi slike beviser, selv ikke de som har smuglet inn bombene. selvfølgelig kan de det. Om noen står frem og sier at jeg smuglet inn en bombe, så finnes det spor, indikasjoner og beviser for dette. Så vil du finne ut hva som har skjedd så må du begynne å tenke litt selv. Det er forskjell på å tenke selv og det å desperat trekke konklusjoner der det ikke er noe fordi du er paranoid. Problemet er imidlertid at de fleste her er så vant til at politikere og myndigheter tenker for dem at de er ikke lenger i stand til å tenke selvstendige tanker. tull, jeg tenker stort sett forskjellig fra myndighetene. Jeg har en god oppfatning av hvordan jeg mener økonomi og politikk bør styres. Det er jo så mye mer behagelig å bare stole på politikere og myndigheter. Helt klart at du lever i en svart hvit verden der du enten er enig eller så må 100% være feil. Politikere og myndigheter har jo gang på gang vist at de bryr seg ikke om folket men bruker både folk og land kynisk for å fremme sin egen karriere, men likevel stoler folk blindt på dem fordi det er så "behagelig" ingen stoler blindt på noen her. Det er en grunn til at vi diskuterer under "politikk og samfunn" Folk flest hverken kan eller gidder å tenke selv, og dette vet politikerne, derfor ser de på folket som dumme, og de utnytter oss grovt og kynisk for å fremme sin egen agenda. at du sier det to ganger betyr ikke at det blir noe mere rett. Selv sauer og geiter er i stand til å ane fare når slaktetiden nærmer seg og de lar seg ikke frivillig føre til slakterbenken, tull. Det ligger i overlevelsesinnstinktet å være selvstendig, men en sau vil være like ufrivillig inn mot slaktebenken som den vil være inn mot vetrinæren som kommer til å redde livet dens. men de fleste her er ikke i stand til å se at fare truer selv om fareskiltene står rett fremfor nesen på dem. Her må du nok gå i deg selv og se at du ikke er i stand til å se det totale bildet. Jeg har prøvd å advare og prøvd å gjøre oppmerksom på fareskiltene. du svaier med en rosa plakat og mener den representerer dommedag. Men for folk som stoler blindt på myndighetene og ikke kan eller vil tenke selv så nytter det ikke, for slike stoler på myndighetene til de grader at de lar seg villig lede til slakterbenken uten å ane den minste fare før det er for sent. at du nå sier det tre ganger, gjør det heller ikke mere rett. Myndighetene er ikke våre tjenere og beskyttere som de skulle være, de er våre fiender som ikke nøler med å gå over lik for å få det som de vil, hverken folket i Norge eller folk flest i andre land betyr noe for dem, annet en at vi og våre ressurser er "midler" som de kan bruke som de vil for å fremme sin egen agenda og karriere. at du sier det fire ganger gjør det heller ikke mere korrekt. At du ikke klarer å nevne det vi spør om i det hele tatt beviser jo egentlig bare hvor på villspor du er. Jeg ville søkt hjelp om jeg var deg, du lever i en vrangforestilling. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hvordan skal man kunne vite dette uten at du forklarer hvorfor det må ha vært mer enn en bombe? Nå driver du bare og kverulerer som du og resten av mobbegjengen her er eksperter på. Du vet godt at både jeg og andre har prøvd gang på gang å forklare dette for dere, men å forklare noe for noen som ikke har vett nok til å forstå eller som ikke vil forstå, er umulig. Du påstår at det åpenbart må ha vært flere bomber, også inne i bygget. Så nekter du å legge frem de bevisene som gjør deg så sikker, men går over til å snakke om hvor hjernevaskede alle andre er. Når du så, igjen, bes om å legge frem bevisene dine for påstanden om bombene mener du at det er jeg som kverulerer og attpåtill mobber. God dag mann økseskaft. Det du egentlig vil ha er 100 % beviser slik at du selv slipper å tenke. Men ingen kan gi slike beviser, selv ikke de som har smuglet inn bombene. Så vil du finne ut hva som har skjedd så må du begynne å tenke litt selv. Problemet er imidlertid at de fleste her er så vant til at politikere og myndigheter tenker for dem at de er ikke lenger i stand til å tenke selvstendige tanker. Det er jo så mye mer behagelig å bare stole på politikere og myndigheter. Politikere og myndigheter har jo gang på gang vist at de bryr seg ikke om folket men bruker både folk og land kynisk for å fremme sin egen karriere, men likevel stoler folk blindt på dem fordi det er så "behagelig" Folk flest hverken kan eller gidder å tenke selv, og dette vet politikerne, derfor ser de på folket som dumme, og de utnytter oss grovt og kynisk for å fremme sin egen agenda. Selv sauer og geiter er i stand til å ane fare når slaktetiden nærmer seg og de lar seg ikke frivillig føre til slakterbenken, men de fleste her er ikke i stand til å se at fare truer selv om fareskiltene står rett fremfor nesen på dem. Jeg har prøvd å advare og prøvd å gjøre oppmerksom på fareskiltene. Men for folk som stoler blindt på myndighetene og ikke kan eller vil tenke selv så nytter det ikke, for slike stoler på myndighetene til de grader at de lar seg villig lede til slakterbenken uten å ane den minste fare før det er for sent. Myndighetene er ikke våre tjenere og beskyttere som de skulle være, de er våre fiender som ikke nøler med å gå over lik for å få det som de vil, hverken folket i Norge eller folk flest i andre land betyr noe for dem, annet en at vi og våre ressurser er "midler" som de kan bruke som de vil for å fremme sin egen agenda og karriere. Folk som tror på konspirasjonsteorier er noen artige skruer. Ikke fordi de tror på teoriene i seg selv, men fordi alle og enhver elsker å dra frem det "faktum" at saueflokken eller de "hjernedøde" stoler blindt på myndigheter. Det er noe som heter i en diskusjon at når man ikke kan klare å komme med noe saklig eller bevise sin argumentasjon så vil man begynne å bruke fornærmelser eller latterlighjøring av andre som ikke mener det samme. Og det slår aldri feil når det kommer til diskusjoner av konspirasjonsteorier, "trumfkortet" eller esset til enhver konspirasjonsteoretiker er at når de andre ikke vil se hans åpenbaring av hvordan verden fungerer er de dumme. Endret 11. januar 2012 av L4r5 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det ironiske er at de ikke tror på en av de mest gjennomførte konspirasjonene i dette århundre.. Holocaust. 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Det er faktisk sant. Nazistene gikk en ganske lang vei, med knokkelknusere og krematorier, og mangel på fangeregister, og så mye hemmelighold at de allierte først begynte å forstå hva som hadde hendt ved krigens slutt, uten å forstå omfanget av det før mange år senere. Jeg har egentlig ikke tenkt på akkurat det. Det er jo litt vittig... De forkaster den største konspirasjonen som er kjent i vestlig historie... 10% av polakkene døde, mens 90% av jødene i polen døde; 3 000 000. Det må ha vært noen fantastisk rasistiske bomber og granater tyskerene hadde! Men hvor var vi? Utøya? Har noen giddet å lete etter hylser fra det tredje våpenet eller er det ingen som tror på flerskytterhypotesen som gidder å ofre en kalori for rettferdigheten? Endret 10. januar 2012 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hiver meg på den, ironien der er ganske slående 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er faktisk sant. Nazistene gikk en ganske lang vei, med knokkelknusere og krematorier, og mangel på fangeregister, og så mye hemmelighold at de allierte først begynte å forstå hva som hadde hendt ved krigens slutt, uten å forstå omfanget av det før mange år senere. Jeg har egentlig ikke tenkt på akkurat det. Det er jo litt vittig... De forkaster den største konspirasjonen som er kjent i vestlig historie... Og det er det som får meg til å spekulere i om slike mennesker lider av et ekstremt hipster syndrom hvor de på trass skal gå mot strømmen, samme hva det er snakk om, samme om det går i mot veletablerte og etterprøvde naturlover. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvem er det egentlig du prøver å overbevise, deg eller meg? Jeg prøver ikke å overbevise noen om noe som helst. For å bli overbevist om noe, så må du jo tenke litt selv også. Og felles for alle her som kaller dette for "konspirasjonsteorier" og kaller dem som prøver å advare for paranoide osv. er jo at de tenker ikke, det er null tankevirksomhet i toppetasjen, de bare gjentar noe de har hørt andre si før, akkurat som papegøyer flest. jeg har prøvd å advare om hva som er i ferd med å skje, og jeg er lei av folk som stikker hodet i sanden og leker struts, og attpåtil tror de er smarte når de avslører sin uvitende og uvilje til å følge med i hva som skjer rundt dem, mens de mobber dem som tenker selv og prøver å advare. Disse falsk flagg aksjonene i Oslo og på utøya var et ledd i politikernes arbeid for en ny verdensorden. Denne samme taktikken "problem,reaction, solution" er brukt i USA, og har ført til at USA nå i praksis er en lukket politistat med daglig overvåking og trakkasering av folket, dette er nå kommet til Norge og falsk flagg aksjonene i Oslo og på utøya var bare begynnelsen. Det er ikke mer tid igjen til å kaste bort tid på diskutere rundt grøten, enten så må folk forstå hva som skjer, eller så får de forbli i uvitenhet inntil det er for sent. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er noe som heter i en diskusjon at når man ikke kan klare å komme med noe saklig eller bevise sin argumentasjon så vil man begynne å bruke fornærmelser eller latterlighjøring av andre som ikke mener det samme. Det er ingen som gjør mer bruk av fornærmelser og latterlighjøring av andre enn de "politisk korrekte" De sitter der på sin høye hest og ser foraktelig ned på dem som prøver å advare om det som skjer, mens de lar det hagle med hånlige bemerkninger over disse "paranoide" som faktisk kan tenke litt selv og ikke bare blindt godtar alle myndighetenes løgner. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det ironiske er at de ikke tror på en av de mest gjennomførte konspirasjonene i dette århundre.. Holocaust. Det er jo fordi vi går etter fakta. Det er sannheten som skal frem, og dette såkalte "holocaust" som jødene har klart å få folk flest til å tro på, det skjedde aldri. 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 "A birther, a creationist, an anti-vaxxer, and a conspiracy theorist walk into a bar. They are the same person." Sjekk siden om Crank magnetism på rationalwiki Denialism 101 neste ... 3 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvem er det egentlig du prøver å overbevise, deg eller meg? Jeg prøver ikke å overbevise noen om noe som helst. For å bli overbevist om noe, så må du jo tenke litt selv også. Og felles for alle her som kaller dette for "konspirasjonsteorier" og kaller dem som prøver å advare for paranoide osv. er jo at de tenker ikke, det er null tankevirksomhet i toppetasjen, de bare gjentar noe de har hørt andre si før, akkurat som papegøyer flest. jeg har prøvd å advare om hva som er i ferd med å skje, og jeg er lei av folk som stikker hodet i sanden og leker struts, og attpåtil tror de er smarte når de avslører sin uvitende og uvilje til å følge med i hva som skjer rundt dem, mens de mobber dem som tenker selv og prøver å advare. Disse falsk flagg aksjonene i Oslo og på utøya var et ledd i politikernes arbeid for en ny verdensorden. Denne samme taktikken "problem,reaction, solution" er brukt i USA, og har ført til at USA nå i praksis er en lukket politistat med daglig overvåking og trakkasering av folket, dette er nå kommet til Norge og falsk flagg aksjonene i Oslo og på utøya var bare begynnelsen. Det er ikke mer tid igjen til å kaste bort tid på diskutere rundt grøten, enten så må folk forstå hva som skjer, eller så får de forbli i uvitenhet inntil det er for sent. Det er jo åpenbart at du ikke har noe å komme med. Her får du sjansen til å forklare hva som er problemet med bomben, og hvorfor det må ha vært flere eller andre steder. Her har du sjansen til å få spredt ditt budskap, slik at du kan bidra å velte den onde jødekonspirasjonen. Men du argumenterer ikke for påstanden din. Du legger ut om hvor hjernevaskede og dumme vi alle er, mens selve saken som diskuteres, din egen påstand, rører du ikke med ildtang. Det hele blir mildt sagt komisk. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Her får du sjansen til å forklare hva som er problemet med bomben, og hvorfor det må ha vært flere eller andre steder. Her har du sjansen til å få spredt ditt budskap. Jeg har forklart det før. Hvorfor skal jeg forklare de samme tingene gang på gang bare for at det skal blir oversett slik at dere kan fortsette å spørre om det samme ? Og dette er ikke "mitt budskap" det er sannheten, og om dere ikke vil forstå eller vite om det så er det ok for min del. Jeg har bare prøvd å advare slik at dere kan være forberedt og ikke la politikere og myndigheter lure dere og holde dere nede i uvitenhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå