Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke gidder å sette av 7 minutter for å høre på vitnebeskrivelser så har du ikke noe i denne tråden å gjøre.

Men han sier at han bare så en, og det var breivik i politiuniform.

Jeg anser dotten☻ for å være sånn ca. 273545762547,67 ganger mer troverdig enn deg. Når han sier vitnet sier han bare så en, ser jeg ingen grunn til ikke å tro ham. Men du fikk allikevel en sjanse til å fortelle hvor i innslaget du mener det blir sagt noe om tre skyttere. Når du ikke er villig til å argumentere for din egen sak, så blir det hele ganske underlig.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Nå lyger du.

Jeg mente at han bare beskrev en skytter, og han hadde politiuniform. Han sier på ett punkt at det var tre som skjøt, men i resten av videoen snakker han bare en en skytter.

Så ja, han virker veldig forvirret.

Endret av dotten☻
Lenke til kommentar

Da har jeg sett den. Vitnet sier "det var tre stykker", men han kan likesågodt mene at det var tre stykker som hadde sett politimannen/Breivik, eller at politimannen/Breivik sier det er tre skyttere på øya. Det virker ikke som han får med seg spørsmålet til journalisten. Han er helt klar på at han bare ser den ene politimannen skyte.

Uansett, dette beviser jo ikke en tøddel.

Men si meg en ting Roald. Du fikk vel med deg at den observerte politimannen snakket trønderdialekt. Hvor blir det av trønderkonspirasjonen din?

Lenke til kommentar

Mulig RoaldN bør ta seg et tur og observere ranskurs i bedrifter.

Der kan han selv se 1 person gå inn som "raner" og høre diskusjonen i etterkant om hvordan han måtte være 170cm høy eller 190cm, hudfarge, hårfarge, klær osv. Hadde jeg ikke selv observert 1 "raner" under disse kontrollerte øvelsene, så hadde jeg trodd det var 5 stk det var snakk om i ettertid. Kan sikkert øke denne effekten med noen prosent når du hører vitner fra utøya, med tanke på omgivelsene.

Lenke til kommentar

Videoen viser jo 2 stk forvirrede undommer en liten stund etter hendelsen på Utøya.

Han sier både at han ikke har sett ABB og at han har sett han.

Han sier også at ABB hadde dialekt ?? Hva da Norsk dialekt? Eller snakket han bare ikke gebrokkent?

Hva han egentlig svarer på med 3 stk. er noe uklart, men han fremstår ikke som avbalansert , men i sjokk.

Han sier vel egentlig at han ikke vet noe som helst.

Den andre artikkelen som ble referert til der et vitne sier det ble skutt med hagle er laget kl. 19:20 22.07.2011 det er under 1 time etter at ABB blir arrestert og det er forsatt kaos rundt utøya.

Hvem vitne er nevnes heller ikke. Hele artikkelen virker helt useriøs. + at ingen ble skutt med hagle heller.

Enkelte påsto jo ganske lenge at det var muslimske terrorister også.

The Sun Skrev : «Witnesses claimed the gun maniac was blond with blue eyes and spoke Norwegian, raising fears that he was a homegrown Al-Qaida convert,».

Men dumt å bruke det som bevis nå. Slik som enklete gjør ved å grave frem gamle feilskrevne artikler.

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Se videoen selv og ikke forvent at jeg skal gjøre arbeidet for deg.

Takk.

DERFOR støtter jeg totalforbud mot videoer i diskusjonene.

Jeg så en gang en TIME LANG dokumentar om Holocaust-fornektelse, hvor filmskaperene besøkte feil bunker / filmet og gikk inn feil dør, og kom med circa FIRE KONKRETE ETTERPRØVBARE PÅSTANDER som alle lett kunne tilbakevises i løpet av HELE FILMEN.

Gjennomsnittet i antall konkrete påstander per minutt i videoer på youtube er circa 0,1.

På 7 minutter er det NESTEN en hel konkret påstand å tilbakevise.

Jeg forstår hvorfor det er smart å linke til tuben, for da kan man tvinge folk til å kaste vekk 10 minutter av livet sitt på det som KUNNE vært lest på nøyaktig 3 sekunder:

"Et vitne sier at det var tre personer"

Med litt mer ærlighet og rederlighet, vil svaret på oppfølgingsspørsmålet "Sa vitnet at det var tre skyttere?" være "nei" -- og...

...

...

...

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Ah, så du har sett noe revisjonistisk materiell du ikke likte og følte derfor behovet for å rante om det i denne tråden som handler om noe helt annet?

Logisk.. mhm.

Men si meg en ting Roald. Du fikk vel med deg at den observerte politimannen snakket trønderdialekt. Hvor blir det av trønderkonspirasjonen din?

Så du er i stand til å gjøre observasjoner selv altså?

Sterkt.

Lenke til kommentar

Ingen som tvinger deg til å se noe som helst.. Jeg ser heller på denne bæljingen din som et resultat av at du har kommet over informasjon du helst ville ha vært foruten, noe som rokker ved dine mange vrangforestillinger.

Vet at det er blant annet en moderator som garantert ønsker det samme som deg siden han også er redd for levende bilder og den sannhet de kan representere.. gud bevares om dere ønsker å sette forumet tilbake til 2006-nivå så må dere for all del ta det opp med ledelsen eller noe.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har et problem med at folk hele tiden poster you-tube videoer som egentlig ikke forteller det posteren forsøker å få fram...

Har du tenkt på at det kanskje er dine egne fordommer som hindrer deg i å se klart ?

Jeg er ganske sikker på at det er dette som er ditt problem, ferdig innprogrammerte meninger som du ikke er i stand til å overstyre, disse igjen skaper fordommer slik at du på forhånd dømmer alle som har en annen mening enn den du selv er programmert med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke fordommer har jeg da?

Støtter jeg AP?

Nei.

Støtter jeg FRP?

Nei.

Støtter jeg sosialismen?

Nei. (Sosialdemokrati, hvor jeg bare vil påtvinge andre demokratiet)

Støtter jeg jødene?

Nei.

Støtter jeg muslimene?

Nei.

Støtter jeg de kristne?

Nei.

Støtter jeg Israel?

Nei.

Støtter jeg Palestina?

Nei.

Har jeg fordommer mot nynazistene?

Nei.

Har jeg fordommer mot konspirasjonsteoretikerene?

Nei -- men jeg blir stadig overrasket, og dere stikker stadig akkupunkturnåler i sarkasme og provosert tiriade-punktene på kroppen min.

Lenke til kommentar

Hvilke fordommer har jeg da?

Støtter jeg AP?

Nei.

Støtter jeg FRP?

Nei.

Støtter jeg sosialismen?

Nei. (Sosialdemokrati, hvor jeg bare vil påtvinge andre demokratiet)

Støtter jeg jødene?

Nei.

Støtter jeg muslimene?

Nei.

Støtter jeg de kristne?

Nei.

Støtter jeg Israel?

Nei.

Støtter jeg Palestina?

Nei.

Har jeg fordommer mot nynazistene?

Nei.

Har jeg fordommer mot konspirasjonsteoretikerene?

Nei -- men jeg blir stadig overrasket, og dere stikker stadig akkupunkturnåler i sarkasme og provosert tiriade-punktene på kroppen min.

Jeg påsto jo ikke at du er fylt med fordommer, jeg foreslo bare at ditt problem kanskje kommer av dine fordommer mot dem som mener noe annet enn du gjør selv.

Fordommer kan jo for eksempel være noe som er innlært, og hvis du har gått på skolen i løpet av de 30 siste årene, så kan jo det være en mulighet.

F.eks innlærte fordommer mot dem som ikke tror blindt på myndighetene, slike innlærte fordommer kan styre dine meninger selv om du selv ikke er klar over det.

Det foregår nemlig en bevisst dreining av utdannelsen i skolen mot ren opplæring i de riktige meningene som myndighetene ønsker at vi skal ha.

En bevisst fordumming av folket, og tilsvarende opplæring i at politikerne skal tilbes som guder.

Dette er et ledd i arbeidet for en ny verdensorden,og siden du jo tror at dette er bare "konspirasjonsteorier" så er du i risikosonen for dette.

Så det var ingen påstand om at du har slike fordommer, bare et forslag om at du kanskje har det og muligens bør tenke litt over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har et problem med at folk hele tiden poster you-tube videoer som egentlig ikke forteller det posteren forsøker å få fram...

Har du tenkt på at det kanskje er dine egne fordommer som hindrer deg i å se klart ?

Jeg er ganske sikker på at det er dette som er ditt problem, ferdig innprogrammerte meninger som du ikke er i stand til å overstyre, disse igjen skaper fordommer slik at du på forhånd dømmer alle som har en annen mening enn den du selv er programmert med.

Kan ikke du snart svare på hvorfor du mener dette:

Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av.

?

Om du ikke ser det selv, så la meg gjøre det enkelt for deg

Det var også minst [her sier du rett ut at du har beviser for i hvertfall en bombe, om ikke flere, hvor er dette beviset?] en bombe inne på kontorene [her sier du at du sitter på bevis for hvor denne bomben må ha sprengt, hvor er dette beviset?] i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt [her sier du at du har beviser som tilsier at den ofisielle forklaringen ikke kan stemme med fakta, hvor er disse fakta?]om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke du snart svare på hvorfor du mener dette:

Jeg har svart før på dette, men jeg kan jo prøve igjen, selv om det nok ikke vil bli forstått nå heller.

Noe av det viktigste et totalitært regime er å overta skolen og utdanningssystemet slik at de kan lære opp ungdommen til ikke å akseptere annen info enn den de får fra statlig godkjente kilder.

I dette inngår også å sløve ned ungdommene slik at de ikke blir i stand til å tenke kritiske tanker, men godtar alt som politikere og statskontrollert media forteller dem.

Det betyr rett og slett at det pågår et arbeid for fordumming av folket for å få folk til å akseptere å miste sin frihet og at de må overvåkes 24 timer i døgnet.

Dette arbeidet er globalt, men er kommet kanskje lengst i USA hvor folk flest går av hengslene når butikkene har salg, og salg og sport er det som gjør livet verdt å leve for dem.

Norge er også langt fremme her, det har ap og sv sørget for. Og Norge har antakelig også vært som et laboratorium for NWO når det gjelder opplæring av folket gjennom forskjellige sosialistiske "reformer" og eksperimenter.

Det vil imidlertid alltid være noen som ikke lar seg programmere eller lære opp av staten, og som fortsatt er i stand til å tenke selvstendig.

Men så lenge flertallet lett lar seg fordumme og dope ned med brød og sirkus, så blir jo vi som fortsatt er i stand til å tenke selvstendige tanker håpløst i mindretall,og de svakeste av oss holder også kanskje kjeft av frykt for å bli mobbet, og/eller skadet eller drept.

Fordummingen av folket er som sagt global, og det er en bevisst politikk fra landenes myndigheter.

I USA har dette skjedd i samarbeid med Rockefeller Foundation, og Rockefeller Foundation og ap har samarbeidet siden tidlig i 30- årene, så Norge ligger nok også langt fremme når det gjelder hjernevasking og fordumming av folket.

The Deliberate Dumbing Down of America, 2011, Part 1 of 8

http://www.youtube.com/watch?v=7ImwfOGruRo&feature=related

For dere er nok dette bare en ny intetsigende youtubevideo, men for dem som kan tenke selv, så vil denne videoen forklare mye.

De som er i stand til å tenke selv,vil også føle et behov for å se resten av disse videoene.

Lenke til kommentar

Baltazaar: var det ett svar på det han spurte om? Så vidt jeg kunne se spurte han om hvorfor du mener følgende:"Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av." Hva var svaret?

At du mener at alle vi andre er dumme og at det kun er en håndfull, veldig veldig spessielle, mennesker som ser sannheten er ikke noe nytt. At du ikke kan bevise noe av dette men isteden vil at vi skal se en youtubeserie på bortimot halvannen time er heller ikke noe nytt. Du kan snakke så mye du vil om hvor ukritiske vi er osv. men så lenge du ikke kommer med noe bedre enn at vi ukritisk skal svelge det du sier så vil du aldri overbevise noen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At du mener at alle vi andre er dumme og at det kun er en håndfull, veldig veldig spessielle, mennesker som ser sannheten er ikke noe nytt. At du ikke kan bevise noe av dette men isteden vil at vi skal se en youtubeserie på bortimot halvannen time er heller ikke noe nytt. Du kan snakke så mye du vil om hvor ukritiske vi er osv. men så lenge du ikke kommer med noe bedre enn at vi ukritisk skal svelge det du sier så vil du aldri overbevise noen.

Det første spørsmålet gikk ut på hvorfor jeg mener at folk er forhåndsprogrammert og foret med fordommer uten at de merker det selv, og det svarte jeg på.

Det andre spørsmålet velger jeg å ikke svare på, fordi jeg vet at mitt svar vil bli vridd og vrengt på for så til slutt brukt i den hensikt å prøve å latterliggjøre og diskredittere meg.

Jeg har vært lenge nok på dette formet til å lære å kjenne den vanlige hjernevaskete og tanketomme mobbegjengen, likevel har jeg prøvd å trenge gjennom gang på gang, men hver gang ble resultatet blitt forsøk på latterliggjøring osv fra mobbegjengen her inne.

Så nå får dere begynne å tenke litt selv til en forandring, om dere ikke klarer det så kan ikke jeg hjelpe dere heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...