herzeleid Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det faktum at kaukasiere nå blir fremstilt som terrorister er en tydelig indikasjon. Som jeg sa, først skulle de sverte Islam, og nå er det de andres tur. I USA har det gått mye lengre med NDAA, TSA som tafser på fem år gamle jenter fordi de kan være "terrorister" med bomber i skrittet. Der har de nå flyttet fokus fra religiøse ekstremister til "domestic threats" og vips er tyrraniet i gang. Utøya angrepet var perfekt timing globalt sett. Dette er grunnen til at de valgte en høyreekstremistisk nordmann som spillebrikke og ikke en radikal Islamist. De har holdt på lenge nok med Islam nå, men vil så klart fortsette befolkningsreduksjonen I Irak så lenge de kan. 9/11 og pearl harbor var falske flagg, langt mer alvorlige enn Utøya(uten å bagatellisere tragedien så klart). Ta en titt på dette: http://www.youtube.com/watch?v=20E1EZ7I974 Søk opp "NDAA bill". Dette er resultatet av mange nok falske flag på kort tid. Alle og enhver blir en trussel. Om de får fortsette I Norge ender vi opp som USA snart. Tenk deg å ikke kunne reise fra Oslo til Trondheim uten at bleikfeite idioter tar deg på tissen fordi de tror du har en bombe der. Eller å bli arrestert og innesperret på ubestemt tid uten rettsak eller domstol. Dette er realiteten! Våre politikere går på Bilderberg møter der den globale agenda diskuteres bak lukkede dører. Siv Jensen har vært der, og det spekuleres på om Jonas Gahr Støre også har deltatt. Vi er ikke beskyttet fra globalistenes klør. Er det da så utenkelig at norske myndigheter kan ha blitt utpresset? Hva er denne besettelsen med å bli tatt på tissen? Mener du det er normal praksis på flyplasser å ta folk på tissen eller er det noe jeg ikke får med meg? Forøvrig nysgjerrig på hvordan man staget Pearl Harbour? Kan du fortelle litt mer om dette? 3 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Han skriver klart og tydelig om de får fortsette. Altså er det ikke snakk om dagens praksis. Redigert: Fjernet sitatet. Endret 16. desember 2011 av Bozzeye Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva er denne besettelsen med å bli tatt på tissen? Mener du det er normal praksis på flyplasser å ta folk på tissen eller er det noe jeg ikke får med meg? http://www.youtube.com/watch?v=ba030UmbkCo http://www.youtube.com/watch?v=1ck_8E2IKGE&feature=related De elsker å klå på barn, eldre og handikappede siden de er forsvarsløse. Du kan lete opp flere videoer om ikke dette er indikasjon nok. De ligger strødd over hele YouTube. Enda mer sjokkerende er dette klippet. Muligens det viktigste klippet. Om man ikke våkner opp til realiteten av å se dette, så vet jeg ikke hva som skal til. Jeg håper dette gir en forklaring til de som tviler på agendaen bak de falske terrorangrepene. Dette blir resultatet. Det er viktig at Nordmenn våkner fra hjernevasken og ser agendaen før vi ender opp som USA. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Det faktum at kaukasiere nå blir fremstilt som terrorister er en tydelig indikasjon. Som jeg sa, først skulle de sverte Islam, og nå er det de andres tur. I USA har det gått mye lengre med NDAA, TSA som tafser på fem år gamle jenter fordi de kan være "terrorister" med bomber i skrittet. Der har de nå flyttet fokus fra religiøse ekstremister til "domestic threats" og vips er tyrraniet i gang. Utøya angrepet var perfekt timing globalt sett. Dette er grunnen til at de valgte en høyreekstremistisk nordmann som spillebrikke og ikke en radikal Islamist. De har holdt på lenge nok med Islam nå, men vil så klart fortsette befolkningsreduksjonen I Irak så lenge de kan. 9/11 og pearl harbor var falske flagg, langt mer alvorlige enn Utøya(uten å bagatellisere tragedien så klart). Ta en titt på dette: http://www.youtube.com/watch?v=20E1EZ7I974 Søk opp "NDAA bill". Dette er resultatet av mange nok falske flag på kort tid. Alle og enhver blir en trussel. Om de får fortsette I Norge ender vi opp som USA snart. Tenk deg å ikke kunne reise fra Oslo til Trondheim uten at bleikfeite idioter tar deg på tissen fordi de tror du har en bombe der. Eller å bli arrestert og innesperret på ubestemt tid uten rettsak eller domstol. Dette er realiteten! Våre politikere går på Bilderberg møter der den globale agenda diskuteres bak lukkede dører. Siv Jensen har vært der, og det spekuleres på om Jonas Gahr Støre også har deltatt. Vi er ikke beskyttet fra globalistenes klør. Er det da så utenkelig at norske myndigheter kan ha blitt utpresset? Det er ikke alle deltagende som kommer på listen over deltagere på bilderbergermøtene. Alle bilderbergere som har deltatt, får også informasjon om hva som skjer, og planlegges på mmøtene. I år var bla Håkon Magnus og Erna Solberg på bilderbergermøte. Tidligere har bla Jens Stoltenberg og Siv Jensen deltatt. Støre er en sleip fisk, og ingen vet noe sikkert om ham, annet enn at han er en sentral figur i arbeidet for NWO. Grete Faremo bør også nevnes, for hun er medlem i trilateral commission. Håkon Magnus og Erna Solberg var altså tilstede da aksjonene i oslo og på utøya antakelig ble planlagt, videre må man jo anta at tidligere deltakere også fikk vite om det. At de valgt en såkalt "høyreekstremist" til syndebukk, er jo fordi det nå er gruppene kristne, nasjonalister og høyreekstremister som skal demoniseres. Men faktum er at det er kun zionister og sosialister som har så liten respekt for menneskeliv at de kan finne på å gjøre noe slikt som det ABB gjorde. Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. Endret 16. desember 2011 av Baltazar94 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det faktum at kaukasiere nå blir fremstilt som terrorister er en tydelig indikasjon. Som jeg sa, først skulle de sverte Islam, og nå er det de andres tur. I USA har det gått mye lengre med NDAA, TSA som tafser på fem år gamle jenter fordi de kan være "terrorister" med bomber i skrittet. Der har de nå flyttet fokus fra religiøse ekstremister til "domestic threats" og vips er tyrraniet i gang. Utøya angrepet var perfekt timing globalt sett. Dette er grunnen til at de valgte en høyreekstremistisk nordmann som spillebrikke og ikke en radikal Islamist. De har holdt på lenge nok med Islam nå, men vil så klart fortsette befolkningsreduksjonen I Irak så lenge de kan. 9/11 og pearl harbor var falske flagg, langt mer alvorlige enn Utøya(uten å bagatellisere tragedien så klart). Ta en titt på dette: http://www.youtube.com/watch?v=20E1EZ7I974 Søk opp "NDAA bill". Dette er resultatet av mange nok falske flag på kort tid. Alle og enhver blir en trussel. Om de får fortsette I Norge ender vi opp som USA snart. Tenk deg å ikke kunne reise fra Oslo til Trondheim uten at bleikfeite idioter tar deg på tissen fordi de tror du har en bombe der. Eller å bli arrestert og innesperret på ubestemt tid uten rettsak eller domstol. Dette er realiteten! Våre politikere går på Bilderberg møter der den globale agenda diskuteres bak lukkede dører. Siv Jensen har vært der, og det spekuleres på om Jonas Gahr Støre også har deltatt. Vi er ikke beskyttet fra globalistenes klør. Er det da så utenkelig at norske myndigheter kan ha blitt utpresset? Det er ikke alle deltagende som kommer på listen over deltagere på bilderbergermøtene. Alle bilderbergere som har deltatt, får også informasjon om hva som skjer, og planlegges på mmøtene. I år var bla Håkon Magnus og Erna Solberg på bilderbergermøte. Tidligere har bla Jens Stoltenberg og Siv Jensen deltatt. Støre er en sleip fisk, og ingen vet noe sikkert om ham, annet enn at han er en sentral figur i arbeidet for NWO. Grete Faremo bør også nevnes, for hun er medlem i trilateral commission. Håkon Magnus og Erna Solberg var altså tilstede da aksjonene i oslo og på utøya antakelig ble planlagt, videre må man jo anta at tidligere deltakere også fikk vite om det. At de valgt en såkalt "høyreekstremist" til syndebukk, er jo fordi det nå er gruppene kristne, nasjonalister og høyreekstremister som skal demoniseres. Men faktum er at det er kun zionister og sosialister som har så liten respekt for menneskeliv at de kan finne på å gjøre noe slikt som det ABB gjorde. Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. kilder eller i hvertfall en liten utredning om hvorfor du mener det er slik hadde vært greit. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det faktum at kaukasiere nå blir fremstilt som terrorister er en tydelig indikasjon. Som jeg sa, først skulle de sverte Islam, og nå er det de andres tur. I USA har det gått mye lengre med NDAA, TSA som tafser på fem år gamle jenter fordi de kan være "terrorister" med bomber i skrittet. Der har de nå flyttet fokus fra religiøse ekstremister til "domestic threats" og vips er tyrraniet i gang. Utøya angrepet var perfekt timing globalt sett. Dette er grunnen til at de valgte en høyreekstremistisk nordmann som spillebrikke og ikke en radikal Islamist. De har holdt på lenge nok med Islam nå, men vil så klart fortsette befolkningsreduksjonen I Irak så lenge de kan. 9/11 og pearl harbor var falske flagg, langt mer alvorlige enn Utøya(uten å bagatellisere tragedien så klart). Ta en titt på dette: http://www.youtube.com/watch?v=20E1EZ7I974 Søk opp "NDAA bill". Dette er resultatet av mange nok falske flag på kort tid. Alle og enhver blir en trussel. Om de får fortsette I Norge ender vi opp som USA snart. Tenk deg å ikke kunne reise fra Oslo til Trondheim uten at bleikfeite idioter tar deg på tissen fordi de tror du har en bombe der. Eller å bli arrestert og innesperret på ubestemt tid uten rettsak eller domstol. Dette er realiteten! Våre politikere går på Bilderberg møter der den globale agenda diskuteres bak lukkede dører. Siv Jensen har vært der, og det spekuleres på om Jonas Gahr Støre også har deltatt. Vi er ikke beskyttet fra globalistenes klør. Er det da så utenkelig at norske myndigheter kan ha blitt utpresset? Det er ikke alle deltagende som kommer på listen over deltagere på bilderbergermøtene. Alle bilderbergere som har deltatt, får også informasjon om hva som skjer, og planlegges på mmøtene. I år var bla Håkon Magnus og Erna Solberg på bilderbergermøte. Tidligere har bla Jens Stoltenberg og Siv Jensen deltatt. Støre er en sleip fisk, og ingen vet noe sikkert om ham, annet enn at han er en sentral figur i arbeidet for NWO. Grete Faremo bør også nevnes, for hun er medlem i trilateral commission. Håkon Magnus og Erna Solberg var altså tilstede da aksjonene i oslo og på utøya antakelig ble planlagt, videre må man jo anta at tidligere deltakere også fikk vite om det. At de valgt en såkalt "høyreekstremist" til syndebukk, er jo fordi det nå er gruppene kristne, nasjonalister og høyreekstremister som skal demoniseres. Men faktum er at det er kun zionister og sosialister som har så liten respekt for menneskeliv at de kan finne på å gjøre noe slikt som det ABB gjorde. Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. kilder eller i hvertfall en liten utredning om hvorfor du mener det er slik hadde vært greit. Hvorfor skal jeg bruke tid på "utredniger" og dokumentasjon, når dere likevel bare overser alt sammen, eller i beste fall finner noe i mine kilder eller argumentasjon som dere kan vri på og bruke for å angripe og latterliggjøre meg ? Fra nå av får dere ingen dokumentasjon ol fra meg, dere får tro meg eller la være. Ting vil skje i økende tempo i 2012 uansett, og de mest våkne av dere vil kanskje oppdage hva som skjer. Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor skal jeg bruke tid på "utredniger" og dokumentasjon, når dere likevel bare overser alt sammen, eller i beste fall finner noe i mine kilder eller argumentasjon som dere kan vri på og bruke for å angripe og latterliggjøre meg ? Fra nå av får dere ingen dokumentasjon ol fra meg, dere får tro meg eller la være. Ting vil skje i økende tempo i 2012 uansett, og de mest våkne av dere vil kanskje oppdage hva som skjer. Med andre ord så har du ingen kilder på det du sier, du vet at de konklusjonene du har trukket er gjort på naivt og ekstremt tvilsomt grunnlag, og du klarer ikke argumentere for deg? latterlig. Ikke bare kommer du med søppel, men du gjør din egen dømmekraft til skam når du innerst inne ikke klarer å forstå hvorfor du selv tror på dette tullet.. 1 Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor skal jeg bruke tid på "utredniger" og dokumentasjon, når dere likevel bare overser alt sammen, eller i beste fall finner noe i mine kilder eller argumentasjon som dere kan vri på og bruke for å angripe og latterliggjøre meg ? Fra nå av får dere ingen dokumentasjon ol fra meg, dere får tro meg eller la være. Ting vil skje i økende tempo i 2012 uansett, og de mest våkne av dere vil kanskje oppdage hva som skjer. Med andre ord så har du ingen kilder på det du sier, du vet at de konklusjonene du har trukket er gjort på naivt og ekstremt tvilsomt grunnlag, og du klarer ikke argumentere for deg? latterlig. Ikke bare kommer du med søppel, men du gjør din egen dømmekraft til skam når du innerst inne ikke klarer å forstå hvorfor du selv tror på dette tullet.. Så du på de videoene jeg lenket til? Må du virkelig mates med teskje, eller finnes det noe som kan trigge deg til å gjøre litt research selv? Hva slags kilder og bevis er det du forventer egentlig? SKal vi kjemme gjennom hele internett og bruke store deler av vår tid på å dekke alle sider av en sak? Hvis ikke indikasjonene er tydelige nok nå vet ikke jeg. Det er drøssevis av nyttige lenker allerede i denne tråden. http://www.youtube.com/watch?v=yNMNz69zhGI&feature=related Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Så du på de videoene jeg lenket til? Må du virkelig mates med teskje, eller finnes det noe som kan trigge deg til å gjøre litt research selv? Hva slags kilder og bevis er det du forventer egentlig? SKal vi kjemme gjennom hele internett og bruke store deler av vår tid på å dekke alle sider av en sak? Hvis ikke indikasjonene er tydelige nok nå vet ikke jeg. Det er drøssevis av nyttige lenker allerede i denne tråden. 20 Jeg så videoene og jeg lurer virkelig på hvor ukritisk du er? Les hele tråden før du svarer neste gang, da det du viser til allerede er bevist feil tidligere. 4 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor skal jeg bruke tid på "utredniger" og dokumentasjon, når dere likevel bare overser alt sammen, eller i beste fall finner noe i mine kilder eller argumentasjon som dere kan vri på og bruke for å angripe og latterliggjøre meg ? Fra nå av får dere ingen dokumentasjon ol fra meg, dere får tro meg eller la være. Ting vil skje i økende tempo i 2012 uansett, og de mest våkne av dere vil kanskje oppdage hva som skjer. Med andre ord så har du ingen kilder på det du sier, du vet at de konklusjonene du har trukket er gjort på naivt og ekstremt tvilsomt grunnlag, og du klarer ikke argumentere for deg? latterlig. Ikke bare kommer du med søppel, men du gjør din egen dømmekraft til skam når du innerst inne ikke klarer å forstå hvorfor du selv tror på dette tullet.. Dette er kun ønsketenking og en hersketeknikk fra din side. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du har allerede fått mer enn nok beviser, argumenter og dokumentasjon Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Falsk flagg aksjoner er ikke sjeldne, det er slikt mndighetene bruker for å få det som de vil når det gjelder økt overvåking ol. Det er heller ikke nytt, myndigheter har brukt dette opp gjennom hele historien for å få det som de vil. Det har vært flere falsk flagg aksjoner i utlandet og USA før denne, den mest kjente er kanskje 9/11 i USA. Denne aksjonen ble også beskrevet på illuminati-kortstokken som ble laget i 1994 og lagt ut for salg i 1995. http://www.youtube.com/watch?v=eiwF_aEp4YI For det første er videoen bevisst manipulerende. Den begynner med konklusjonen: Illuminuati hadde en plan om å angripe på 9/11, og det var kjent i 1995. De fortsetter med å spørre hvordan kortprodusenten visste om angrepene og "den riktige planen" etc... Manipulering! Først må de bevise at denne kunnskapen eksisterte, deretter kan man spørre hvordan de visste det. Ingenting på kortene tilsier at de visste noe som helst om angrepene. Det ene kortet viser to tårn som blir nuked, ikke at det blir kræsjet fly i dem. De to tårnene ligner på WTC, og det er sannsynligvis det de skal forestille... For allerede i 1993 ble det utført bombeangrep mot WTC, og det er derfor ikke så rart at de opptrer på kortet som bombemål (ikke flymål). Ta samtidig med i beregningen at dette er to store og monumentale bygg og ganske selvfølgelige terrormål. Ingenting underlig med det kortet. Teksten under bildene er irrelevant og sier ingenting om noen plan i fremtiden. Du må være ganske skrudd for å tolke en konspirasjon ut av det. Videoen er kort sagt et makkverk, men det finnes alltid en del som er lettlurte nok til å gå rett på. Endret 17. desember 2011 av Kalahari Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Så du på de videoene jeg lenket til? Må du virkelig mates med teskje, eller finnes det noe som kan trigge deg til å gjøre litt research selv? Hva slags kilder og bevis er det du forventer egentlig? SKal vi kjemme gjennom hele internett og bruke store deler av vår tid på å dekke alle sider av en sak? Hvis ikke indikasjonene er tydelige nok nå vet ikke jeg. Det er drøssevis av nyttige lenker allerede i denne tråden. 20 Jeg så videoene og jeg lurer virkelig på hvor ukritisk du er? Les hele tråden før du svarer neste gang, da det du viser til allerede er bevist feil tidligere. Ingenting er "bevist" feil, men du og de andre uvitende og lydige slavene for staten har gang på ganf påstått at dette er feil. Og dere tror fullt og helt på at om en påstand blir gjentatt ofte nok, så blir den sann til slutt. Men sannheten blir aldri feil, uansett hvor mange ganger du påstår det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hvorfor skal jeg bruke tid på "utredniger" og dokumentasjon, når dere likevel bare overser alt sammen, eller i beste fall finner noe i mine kilder eller argumentasjon som dere kan vri på og bruke for å angripe og latterliggjøre meg ? Fra nå av får dere ingen dokumentasjon ol fra meg, dere får tro meg eller la være. Ting vil skje i økende tempo i 2012 uansett, og de mest våkne av dere vil kanskje oppdage hva som skjer. Du har jo allerede bevist tragedien for kildene du finner. Da tenker jeg på den bloggen/artikkelen du fant som skrev en detaljert nyhetshendelse om tragedien 2 dager før det skjedde, altså 20 juli. Hvem som helst kan endre dato på nettet, og ingen kan skrive detaljert beskrivelse av JS sine sitater 2 dager før det skjer, med mindre de er synsk. Det faktum at du ignorerte det, og faktisk trodde det var noe i det sier vel alt om din forferdelige uklokskap, og en helt forferdelig evne til å være kritisk på kilder. Ser ikke bort fra det er slikt med resten av det du har funnet heller. Sorry, men vi vrir ikke på noen ting, det er du som vrir på nyhetene inn i ditt vrangstillingsunivers. Endret 17. desember 2011 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Falsk flagg aksjoner er ikke sjeldne, det er slikt mndighetene bruker for å få det som de vil når det gjelder økt overvåking ol. Det er heller ikke nytt, myndigheter har brukt dette opp gjennom hele historien for å få det som de vil. Det har vært flere falsk flagg aksjoner i utlandet og USA før denne, den mest kjente er kanskje 9/11 i USA. Denne aksjonen ble også beskrevet på illuminati-kortstokken som ble laget i 1994 og lagt ut for salg i 1995. http://www.youtube.com/watch?v=eiwF_aEp4YI For det første er videoen bevisst manipulerende. Den begynner med konklusjonen: Illuminuati hadde en plan om å angripe på 9/11, og det var kjent i 1995. De fortsetter med å spørre hvordan kortprodusenten visste om angrepene og "den riktige planen" etc... Manipulering! Først må de bevise at denne kunnskapen eksisterte, deretter kan man spørre hvordan de visste det. Ingenting på kortene tilsier at de visste noe som helst om angrepene. Det ene kortet viser to tårn som blir nuked, ikke at det blir kræsjet fly i dem. De to tårnene ligner på WTC, og det er sannsynligvis det de skal forestille... For allerede i 1993 ble det utført bombeangrep mot WTC, og det er derfor ikke så rart at de opptrer på kortet som bombemål (ikke flymål). Ta samtidig med i beregningen at dette er to store og monumentale bygg og ganske selvfølgelige terrormål. Ingenting underlig med det kortet. Teksten under bildene er irrelevant og sier ingenting om noen plan i fremtiden. Du må være ganske skrudd for å tolke en konspirasjon ut av det. Videoen er kort sagt et makkverk, men det finnes alltid en del som er lettlurte nok til å gå rett på. Er du virkelig så dum at du tror jeg baserer min kunnskap om at 9/11 var en falsk flagg aksjon kun på et kort fra et korspill ?? Flyene som tilsynelatende styrtet inn i tårnene var kun for å lure folket, de var ikke disse som forårsaket at bygningene falt. Dere kan prøve å bortforklare sannheten til dere blir blå i trynet, men den vil likevel innhente oss alle til slutt. Og når det gjelder NWO, som alt dette er ment å lede til, så er planen å få det meste av dette plass i løpet av 2012. Vi kommer alle til å få føle det når ting begynner å skje for alvor. UN Calls For Eco-Fascist World Government At Durban Summit http://www.prisonplanet.com/un-calls-for-eco-fascist-world-government-at-durban-summit.html Selv de mest underdanige og bevisstløse av dere vil kanskje begynne å våkne når FNs program for befolkningsreduksjon begynner for alvor. UN Conference Calls for Worldwide Genocide http://www.infowars.com/un-conference-calls-for-worldwide-genocide-against-poor-infowars-nightly-news/ There'll be nowhere to run from the new world government http://www.telegraph.co.uk/comment/columnists/janetdaley/6845967/Therell-be-nowhere-to-run-from-the-new-world-government.html Endret 17. desember 2011 av Baltazar94 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette er kun ønsketenking og en hersketeknikk fra din side. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du har allerede fått mer enn nok beviser, argumenter og dokumentasjon Du har vel rett i at jeg har fått nok beviser, argumenter og dokumentasjon på at din verden har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Ingenting er "bevist" feil, men du og de andre uvitende og lydige slavene for staten har gang på ganf påstått at dette er feil. Og dere tror fullt og helt på at om en påstand blir gjentatt ofte nok, så blir den sann til slutt. Men sannheten blir aldri feil, uansett hvor mange ganger du påstår det. At ting sies om og om igjen er vel mere en indikasjon på at ingen her kjøper bevisene dine som består av tvilsomme sider (gjerne laget av en annen konspirasjonsteoretiker med tilsvarende dårlig kildekritikk), en youtube video der noe enten er tatt ut av sammenheng eller du har en person som bastant påstår ditt og datt men uten kilder. Videre er det en komplett mangel på å sette ting i sammenheng, som igjen bare fører til en argumentasjon som kun er hodepine for resten. Jeg kan for eksempel argumentere hardt for at Märtha Louise som tror på engler og tull er en del av en religiøs order gjennom å ta diverse youtube klipp som omhandler samme tema, men det beviser ikke noe mere at denne orderen står bak terror. Her feiler du stort! synsingen din hører ikke hjemme i argumentene/bevisene som må være til stede for at du kan si at A gjorde B. Du vil alltid argumentere for hvor ille A er, og hvor skadet B ble, men uten bevis kan det være C,D,E,F,G,H.. osv du sier ting som: Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. uten i det hele tatt å nevne hvorfor det måtte være slik! Hvordan kan du holde på slik uten å selv se hvordan dette må oppfattes for andre? jeg kan si: Det var minst fire UFO'r i området når bomben gikk av og minst tre av disse brukte marsboervåpen for å sprenge bygget. Det er tvilsomt at det var menneskeskapt sprengstoff inne i bildet i det hele tatt. Kan jeg forvente at et slikt utsagn står urørt og godtatt? Kommer du i det hele tatt til å svare direkte på denne kritikken eller skal du logge av noen dager og komme tilbake igjen og start på nytt som du ellers gjør? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Dette er kun ønsketenking og en hersketeknikk fra din side. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du har allerede fått mer enn nok beviser, argumenter og dokumentasjon Du har vel rett i at jeg har fått nok beviser, argumenter og dokumentasjon på at din verden har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Ingenting er "bevist" feil, men du og de andre uvitende og lydige slavene for staten har gang på ganf påstått at dette er feil. Og dere tror fullt og helt på at om en påstand blir gjentatt ofte nok, så blir den sann til slutt. Men sannheten blir aldri feil, uansett hvor mange ganger du påstår det. At ting sies om og om igjen er vel mere en indikasjon på at ingen her kjøper bevisene dine som består av tvilsomme sider (gjerne laget av en annen konspirasjonsteoretiker med tilsvarende dårlig kildekritikk), en youtube video der noe enten er tatt ut av sammenheng eller du har en person som bastant påstår ditt og datt men uten kilder. Videre er det en komplett mangel på å sette ting i sammenheng, som igjen bare fører til en argumentasjon som kun er hodepine for resten. Jeg kan for eksempel argumentere hardt for at Märtha Louise som tror på engler og tull er en del av en religiøs order gjennom å ta diverse youtube klipp som omhandler samme tema, men det beviser ikke noe mere at denne orderen står bak terror. Her feiler du stort! synsingen din hører ikke hjemme i argumentene/bevisene som må være til stede for at du kan si at A gjorde B. Du vil alltid argumentere for hvor ille A er, og hvor skadet B ble, men uten bevis kan det være C,D,E,F,G,H.. osv du sier ting som: Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. uten i det hele tatt å nevne hvorfor det måtte være slik! Hvordan kan du holde på slik uten å selv se hvordan dette må oppfattes for andre? Ting du nevner her har jeg gjort oppmerksom på før, og argumentert for og dokumentert før. Det nytter bare ikke med slike som deg,som overser alle argumenter og all dokumentasjon, og tror at å angripe og mobbe budbringeren til han blir lei og gir seg betyr at dere har "vunnet" diskusjonen og dermed har rett, og at alt "ubehagelig" er borte, og at alt er som dere tror. Mao dere tror at å stikke hodet i sanden slik at dere ikke ser hva som skjer også betyr at det skjer ikke. Ikke engang strutsen er så dum at han gjør slik. Selv om noen sier at strutsen gjemmer hodet i sanden når fare truer. Endret 17. desember 2011 av Baltazar94 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Dette er kun ønsketenking og en hersketeknikk fra din side. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du har allerede fått mer enn nok beviser, argumenter og dokumentasjon Du har vel rett i at jeg har fått nok beviser, argumenter og dokumentasjon på at din verden har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Ingenting er "bevist" feil, men du og de andre uvitende og lydige slavene for staten har gang på ganf påstått at dette er feil. Og dere tror fullt og helt på at om en påstand blir gjentatt ofte nok, så blir den sann til slutt. Men sannheten blir aldri feil, uansett hvor mange ganger du påstår det. At ting sies om og om igjen er vel mere en indikasjon på at ingen her kjøper bevisene dine som består av tvilsomme sider (gjerne laget av en annen konspirasjonsteoretiker med tilsvarende dårlig kildekritikk), en youtube video der noe enten er tatt ut av sammenheng eller du har en person som bastant påstår ditt og datt men uten kilder. Videre er det en komplett mangel på å sette ting i sammenheng, som igjen bare fører til en argumentasjon som kun er hodepine for resten. Jeg kan for eksempel argumentere hardt for at Märtha Louise som tror på engler og tull er en del av en religiøs order gjennom å ta diverse youtube klipp som omhandler samme tema, men det beviser ikke noe mere at denne orderen står bak terror. Her feiler du stort! synsingen din hører ikke hjemme i argumentene/bevisene som må være til stede for at du kan si at A gjorde B. Du vil alltid argumentere for hvor ille A er, og hvor skadet B ble, men uten bevis kan det være C,D,E,F,G,H.. osv du sier ting som: Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. uten i det hele tatt å nevne hvorfor det måtte være slik! Hvordan kan du holde på slik uten å selv se hvordan dette må oppfattes for andre? Ting du nevner her har jeg gjort oppmerksom på før, og argumentert for og dokumentert før. Det nytter bare ikke med slike som deg,som overser alle argumenter og all dokumentasjon, og tror at å angripe og mobbe budbringeren til han blir lei og gir seg betyr at dere har "vunnet" diskusjonen og dermed har rett, og at alt "ubehagelig" er borte, og at alt er som dere tror. Mao dere tror at å stikke hodet i sanden slik at dere ikke ser hva som skjer også betyr at det skjer ikke. Ikke engang strutsen er så dum at han gjør slik. Selv om noen sier at strutsen gjemmer hodet i sanden når fare truer. Kan du ikke i hvertfall prøve å argumentere hvorfor du mener: Det var også minst en bombe inne på kontorene i regjeringsbygget. Og det er også tvilsomt om deti det hele tatt var noen bilbombe som gikk av. ? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Han skriver klart og tydelig om de får fortsette. Altså er det ikke snakk om dagens praksis. Redigert: Fjernet sitatet. Han skriver at dette er en praksis som er vanlig i USA, dette skulle jeg gjerne hatt en utdyping av. Samme med de andre påpekningene Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Spørsmål til Baltazaar: Nå kallenderen viser 01.01.2013,verden går som før og NWO ikke styrer alt med mindcontroll osv., kan vi to sette oss på en pub, ta ett par øl og le av hele konspirasjonsopplegget og more oss over hva du en gang trodde på? Jeg spanderer 2 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Svaret fra politiet tyder på at de har latt seg presse til å gi ut informasjon altfor tidlig (før det er kvalitetssikret). Det er rimelig idiotisk å først rakke ned på politiet fordi de ikke gir ut all informasjon med en gang, for så å rakke ned på dem når informasjon som ble gitt ut prematurt viste seg å ikke være helt korrekt. Uansett hva politiet gjør driver folk og bitcher og whiner som noen små drittunger. Når det gjelder de to historiene har du ikke klart å komme med noe motargument. Jeg påpekte at vi har direkte uttalelser fra politiledelsen mot anonyme påstander i media. Det er faktisk ikke slik at bare den ene kan være riktig. Det kan være slik at ledelsen ga ordre om at alle skulle kalles inn, men så skjedde det en misforståelse underveis. Men det vet vi altså ikke, for det er fortsatt ingen kilde på hvem disse helikoptermannskapene liksom skulle være. Og vi vet at media liker å lyve. Nå må du faktisk skjerpe deg. Er snakk om en alvorlig hendelse med mange etterlatte og pårørende. Å si at de bitcher og whiner og er som noen små drittunger, er helt forkastelig. Du uttaler deg som om du er overherre og almektig. Arrogante nedlatende uttalelser til folk som har relevante opplysninger og spørsmål. At det er sprikende opplysninger i fra ledelse og personene som var på stedet fysisk er jo tilfellet. At du ikke betviler hva "ledelsen" informerer om er jo ditt valg. Men hvikle kilder som er mest relevnt og oppriktig kan ikke du bestemme. At ikke personer her kan sende deg dokumentasjon på navnene til de som var helikoptermannskap og at det er likestilt med at du har rett er jo helt feil. Du har absolutt ingen innsikt i saken utover hva du leser i media, og samtidig sier du at media lyver. Du fremtrer som en hykler. At det er mange etterlatte og pårørende er da lite relevant for det faktum at mange bitcher og whiner. Bare se på dette forumet! Det nytter ikke for syterne å gjemme seg bak ofrene. Det blir bare patetisk. At det er sprikende opplysninger kommer blant annet av at mediene dikter opp løgnhistorier. For eksempel ABC Nyheters løgn om at politiet beordret sivile ut i skuddlinjen. At folk ikke kan dokumentere merkelige påstander som kommer frem i media tyder bare på at media lyver. Igjen. Media lyver hele tiden. De løy i ambulansesaken som gjorde at livet til ambulansesjåfør Erik Schjenken ble ødelagt. De løy i helikoptersaken der de påstod at polithelikopteret ble satt inn mot et lekegevær. De løy i nakenbadingssaken, der de påstod at en kvinnelig soldat ble tvunget til å bade foran 30 mannlige soldater (hun badet ikke foran dem til "utstilling" som media fremstilte det, men sammen med dem, og de mannlige soldatene ble beordret til å stå med ryggen til). Og så videre. Media lyver. Slik er det bare. Det er utallige eksempler på det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå