May-Brith.O Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Rapssommerfugl Bildet er fjernet. Så har det endelig vært sommerlig, nesten for varmt pga høy luftfuktighet i en del dager nå. I alle for en god del som bor i Østlandsområdet. Sommerfuglene gleder seg, flørter og svinser omkring:-) Link til bildesiden Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er flot og skarpt. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Absolutt en kjempefin macro - bakgrunnen fremhever den så flott forevigede sommerfuglen! Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ja nå er det sommerfugletid når varmen er her. Nydelig denne og skarpheteh har du med det blendervalget. Savner mer av blomsten nede og kanskje et lite kutt h.side. Blir mye "tom"flate h.side. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skarp og fin denne. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Absolutt en kjempefin macro - bakgrunnen fremhever den så flott forevigede sommerfuglen! Tusen takk, John og Nils Christian. Kanskje kan det være grunn til å minne om at dette ikke er et macrobildet idet det er tatt med vanlig teleobjektiv og ikke et macroobjektiv, noe jeg personlig mener gir nokså ulike resultater og med store fordeler for macrovalg idet helt andre detaljer kommer til sin rett. Ellers som antydet, mange tusen takk:-) Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ja nå er det sommerfugletid når varmen er her. Nydelig denne og skarpheteh har du med det blendervalget. Savner mer av blomsten nede og kanskje et lite kutt h.side. Blir mye "tom"flate h.side. Jeg er faktisk helt enig med deg i det du påpeker ang kutt med mer, og det var egentlig helt i tråd med hva jeg tenkte på aller først, men så ble det altså et annet valg - takker likevel for ditt gode innspill. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 En fin makro med god skarphet - og selv om lyset er litt hardt, så takler du det godt. Bakgrunnen nøytral, men fremhever godt , kanskje bluret den litt Synes det blir litt "avstumpet" nederst, og savner litt mer blomst - på det forrige var det endel mer ifht. dette og det før det igjen. Selvfølgelig er det en smaksak, men jeg føler ihvertfall et det harmonerer bedre med litt mer "miljø" rundt Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 En fin makro med god skarphet - og selv om lyset er litt hardt, så takler du det godt. Bakgrunnen nøytral, men fremhever godt , kanskje bluret den litt Synes det blir litt "avstumpet" nederst, og savner litt mer blomst - på det forrige var det endel mer ifht. dette og det før det igjen. Selvfølgig er det en smaksak, men jeg føler ihvertfall et det harmonerer bedre med litt mer "miljø" rundt Tusen takk, Heiwi, du har nokså like synspunkter som Anne, ser jeg, og var helt enig i dette. Ditt forslag om bluring av bakgrunnen vil jeg absolutt legge meg på minnet:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg