Gå til innhold

"Forum"-linken oppdateres mandag 08. aug


Anbefalte innlegg

Hei :-)

 

"Forum"-linken på digit.no vil førstkommende mandag peke hit:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=280

 

Dette er en side for alle foto- og videorelaterte forum på diskusjon.no. Nederst finner du "Bildekritikk Digit.no" som huser alle bildetrådene for bildene som blir lagt ut her på digit.no, under der igjen finner man "Tilbakemeldinger og diskusjon til Digit.no", det forumet jeg skriver i på nåværende tidspunkt. (Det kan hende at disse forumene endrer plassering i listen etter hvert)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, på høyre side av forsiden til akam slipper man BK-trådene, men der får man til gjengjeld bare opp de 10 siste trådene.

 

Dette syns jeg egentlig ble litt tungvindt. Jeg liker å svitsje mellom Bildekritikken og Forum. Nå må jeg altså klikke en gang for å komme til oversikten, deretter scrolle nedover og klikke en gang til.

Lenke til kommentar

Tja, på høyre side av forsiden til akam slipper man BK-trådene, men der får man til gjengjeld bare opp de 10 siste trådene.

 

Dette syns jeg egentlig ble litt tungvindt. Jeg liker å svitsje mellom Bildekritikken og Forum. Nå må jeg altså klikke en gang for å komme til oversikten, deretter scrolle nedover og klikke en gang til.

 

Enig, dette ble tungvindt. Fant dog ut at dersom jeg klikker en gang til på "Forumknappen" så er jeg der jeg vil være...(forutsatt at jeg har Tilbakemdlinger og diskusjon til Digit.no som "mitt valg" i rullegardinmenyen) .... :whistle:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Tja, på høyre side av forsiden til akam slipper man BK-trådene, men der får man til gjengjeld bare opp de 10 siste trådene.

 

Dette syns jeg egentlig ble litt tungvindt. Jeg liker å svitsje mellom Bildekritikken og Forum. Nå må jeg altså klikke en gang for å komme til oversikten, deretter scrolle nedover og klikke en gang til.

 

Enig, dette ble tungvindt. Fant dog ut at dersom jeg klikker en gang til på "Forumknappen" så er jeg der jeg vil være...(forutsatt at jeg har Tilbakemdlinger og diskusjon til Digit.no som "mitt valg" i rullegardinmenyen) .... :whistle:

 

Ja, det hjalp jo litt.

Lenke til kommentar

Tja, på høyre side av forsiden til akam slipper man BK-trådene, men der får man til gjengjeld bare opp de 10 siste trådene.

 

Dette syns jeg egentlig ble litt tungvindt. Jeg liker å svitsje mellom Bildekritikken og Forum. Nå må jeg altså klikke en gang for å komme til oversikten, deretter scrolle nedover og klikke en gang til.

 

Enig, dette ble tungvindt. Fant dog ut at dersom jeg klikker en gang til på "Forumknappen" så er jeg der jeg vil være...(forutsatt at jeg har Tilbakemdlinger og diskusjon til Digit.no som "mitt valg" i rullegardinmenyen) .... :whistle:

 

Ja, det hjalp jo litt.

Ikke nå lenger, nå en scrolle ned for å finne "Tilbakemeldinger og diskusjon til Digit.no".....:thumbdown:

Lenke til kommentar

Hei :) (Var en snartur på hytta og la tak) Dere har sikkert "Digit-skin" aktivert? Det jeg kan gjøre er å legge til to manuelle knapper på toppen "Tilbakemeldinger digit.no" og "Bildekritikk", kanskje under den ene raden av knapper under tittelen "Forum"?

 

Det høres fornuftig ut (begge deler). Regner med at du har gjort skikkelig arbeid, slik at taket er tett :)

Lenke til kommentar

Hei :) (Var en snartur på hytta og la tak) Dere har sikkert "Digit-skin" aktivert? Det jeg kan gjøre er å legge til to manuelle knapper på toppen "Tilbakemeldinger digit.no" og "Bildekritikk", kanskje under den ene raden av knapper under tittelen "Forum"?

Ja, det ville jo være flott!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei :) (Var en snartur på hytta og la tak) Dere har sikkert "Digit-skin" aktivert? Det jeg kan gjøre er å legge til to manuelle knapper på toppen "Tilbakemeldinger digit.no" og "Bildekritikk", kanskje under den ene raden av knapper under tittelen "Forum"?

Dersom dette også i tillegg kan gjøres på Bildekritikksiden/Forsiden også så hadde det jo vært enda bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kanskje Terje kan gjøre "Forum"-knappen i menyen øverst om til en nedtrekksmeny som blir aktivert av musepeker? Dersom man klikker på "Forum" uten å velge noe havner man i totaloversikten, men dersom man vil kan man bevege musepekeren til de to andre valgene i nedtrekksmenyen. Bare et forslag. ;)

 

Jeg kan se for meg at det vil være den beste løsningen om man ønsker valgene på selve Digit.no-forsiden i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...