tankbug Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jeg har lyst på en bærbar, men er lite oppdatert på mobilmarkedet. Jeg setter ytelse og pris foran batteri-levetid, design, vekt og støy. Vurderer xp-m2500+, men har ikke sett noen tester av AMD vs. Intel bærbare i det siste. Noen som kan gi meg noen relevante urls, eller som har informasjon om dette? (Celeron kommer iallefall ikke på tale) Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Etter kravene dine ville jeg ikke valgt en maskin med Mobile AMD cpu... Skal du ha det råeste får man jo Laptoper med 3 ghz P4.. har du tittet på den nye Amiloen fra Fujitsu? D8830 Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har tittet litt på labtop`er i den siste tiden pga at jeg trenger en selv til skole bruk. I det siste har jeg sett gode tilbud på L-kjøp og hos dell, da i forhold til ytelse for pris. Dette er da ikke de råeste og de nyeste men dette er tilbud som gir god ytelse for pris. Ta en titt på din nærmeste L-kjøp butikk, eller hos dell. www.dell.no Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 gode råd, mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå