dr_nobody Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei, Jeg vurderer å kjøpe Samsung Galaxy S2, pga oppgitt funksjonalitet og gode testresultater. Men det viktigste for meg er ikke nødvendigvis lab-resultater og teoretiske spesifikasjoner. Jeg er mest opptatt av at telefoner er stabile og problemfrie i bruk. Dvs, at de leverer det de lover, og ikke har mye feil og bugs. (Skal innrømme jeg ble litt bekyrmet for å kjøpe SGS2 da jeg leste om at flere av disse telefonene har gulskjær på venstre del av skjerm.) Hvilke praktiske erfaringer har folk gjort seg med denne telefonen? Er den stabil og problemfri, eller er det noe problemer med den? Lenke til kommentar
kathom Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei.. Har hatt tlf i snart 4mnd og er strålende fornøyd.. Beste tlf jeg nån gang har eid med en fantastisk god skjerm.. Eneste negative er litt lavt og uklart samtalevolum enkelte gang.. Men skal visstnok være en oppdatering til dette snart.. Kan ikke annet enn å anbefale telefonen! Tror absolutt du vil bli meget fornøyd Lenke til kommentar
dr_nobody Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Det ble kjøp av telefonen på torsdag. Er _meget_ fornøyd med den så langt. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå