ZedoRk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei Vurderer å kjøpe samsung galaxy sII (i9100). men har kikket på masse videoer og nettsider og der står det ikke at alle er i9100? er i9100 en annen modell av samsung galaxy sII? eller er begge like? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du har jo galaxy S som er i9000 om jeg husker rett, ellers skal sgs2 være i9100. eller... sgs2 = i1900. Lenke til kommentar
Arnerdo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er ikke så mye å vurdere egentlig spør du meg. Jeg er kjmpefornøyd! Tidligere hatt Desire, og SGS2 er bare enda bedre. Kunne nevnt mange ting jeg elsker med den. Sortnivå er magisk. Kamera er beste jeg har sett i en mobil. Anbefaler å anskaffe "casemate barely there" for SGS2. Bra deksel for å beskytte hærligheten og så slipper du å glippe den hele tiden fordi den er så glatt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tenker enda at n8-kameraet MÅ være bedre enn sgs2kameraet... but thats neither here nor there.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå