Joachim_F Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ny nedlastbar zombiepakke annonsert. Les hele saken Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Siden jeg kjøpte Hardened edition, kan jeg laste den nye banen gratis? Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 kansje en tillegspakke det er hvert åg kjøpe. kan man hoppe 5 meter i lufta ?? Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Siden jeg kjøpte Hardened edition, kan jeg laste den nye banen gratis? Ja du kan det ;D Sjekka det ut på spill.no Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vel det eneste jeg spiller på black ops er zombie, så great news! Btw, hva er det lengste dere har kommet på de diverse brettene? Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vel det eneste jeg spiller på black ops er zombie, så great news! Btw, hva er det lengste dere har kommet på de diverse brettene? Kino der Toten, jeg kom litt forbi bølge nr 19. Vi var kun to stykker hele veien, åpna alle dørene og løp gjennom rommene rundt og rundt. Vi kunne lett ha kommet oss 20 runder til hadde det ikke vært for en litt for rask sving så i stedet for å løpe opp trappen ble det løpe på veggen og vips var en av oss døde. Har spilt med andre som har kommet skummelt høyt type forbi 50 og lengre. Eneste problemet med Zombies er å finne noen ordentlig som veit hva de driver med og ikke er små unger som bare skriker og "Hurrdurr derp derp la oss løpe i forskjellige retninger og åpne dører i hytt å pine!" Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan 1 Lenke til kommentar
115 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er spendt på easter egg sangen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette er jo helt ulogisk, zombiene ville blitt revet sund av vakuumet på månen. Håper det var en spøk, fordi Cod zombies er jo så jævlig realistisk fra før av. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vel det eneste jeg spiller på black ops er zombie, så great news! Btw, hva er det lengste dere har kommet på de diverse brettene? Kino der Toten, jeg kom litt forbi bølge nr 19. Vi var kun to stykker hele veien, åpna alle dørene og løp gjennom rommene rundt og rundt. Vi kunne lett ha kommet oss 20 runder til hadde det ikke vært for en litt for rask sving så i stedet for å løpe opp trappen ble det løpe på veggen og vips var en av oss døde. Har spilt med andre som har kommet skummelt høyt type forbi 50 og lengre. Eneste problemet med Zombies er å finne noen ordentlig som veit hva de driver med og ikke er små unger som bare skriker og "Hurrdurr derp derp la oss løpe i forskjellige retninger og åpne dører i hytt å pine!" he he, ja er altfor mange useriøse om jeg kan kalle dem det som spiller, eller folk som ikke vet hva man skal. Selv er jeg oppe i 44 på kino, men måtte bare skru av da valentine daten min allerede hadde ventet en time på meg. Må si jeg savner thundergun på de andre brettene!! <3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jøss, det så jo faktisk artig ut. Hadde jeg hatt black ops, eller en xbox for den saks skyld så hadde jeg faktisk kjøpt den mappacken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå