Gå til innhold

Anbefalt salgspris på pc deler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor vil du selge Intel® Core™ i7-2600K Processor

Socket-LGA1155, Quad Core, 3.4Ghz, 8MB, 95W, Boxed w/fan den er jo så ny som du får av intel?

Selg den til nesten ny pris, men muligens folk ikke gidder å handle hos deg, hvis du selger på finn eller qxl.

Om du selger så mye på en gang, begynner man nesten å lure om du enten er gjeldslave, eller selger en form for kriminell virksomhet.

Jeg ville vært forsiktig å selge alt med en gang, hvis man selger som komplett som enkelperson begynner folk å bli mistenksomme.

Angående Asus Radeon X1950PRO 256MB GDDR3 denne tror jeg nesten ville gitt bort.

En Sapphire Radeon HD 3450 256 MB som jeg ville sagt er ganske så billig og utdatert selges jo til 300 kr.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

hvorfor vil du selge Intel® Core™ i7-2600K Processor

Socket-LGA1155, Quad Core, 3.4Ghz, 8MB, 95W, Boxed w/fan den er jo så ny som du får av intel?

Selg den til nesten ny pris, men muligens folk ikke gidder å handle hos deg, hvis du selger på finn eller qxl.

Om du selger så mye på en gang, begynner man nesten å lure om du enten er gjeldslave, eller selger en form for kriminell virksomhet.

Jeg ville vært forsiktig å selge alt med en gang, hvis man selger som komplett som enkelperson begynner folk å bli mistenksomme.

Angående Asus Radeon X1950PRO 256MB GDDR3 denne tror jeg nesten ville gitt bort.

En Sapphire Radeon HD 3450 256 MB som jeg ville sagt er ganske så billig og utdatert selges jo til 300 kr.

Årsaken at dette selgsr er at jeg skal gå over fra stasjonær til bærbar. Derfor trenger jeg ikke noen stasjonære pc deler i det hele tatt. Noen deler har jeg hatt liggende etter en mindre oppgradering for en stund tilbake. Håper dette var oppklarende nok. Og nei jeg er hverken gjeldsslave eller driver med kriminell virksomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...