Gå til innhold

Enda et spørsmål - el-kjøpstilbud denne gang

Anbefalte innlegg

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...text#Egenskaper

har en maskin som ser brillefin ut til denne prisen. 8900 spenn for en maskin som visst ikke finnes i følge toshiba.no (antagelig el-kjøp som har bestil en ikke eksisteerende modell for å ikke bli fanget av sin prisgaranti..)

Har tenkt å bruke den til litt alt mulig. Fremvisninger med powerpoint, stue-maskin, dvd spiller. Spiller aldri spill, men er musiker og tenkte knaksje å kjøpe til et lydkort så jeg kan jobe litt med eksterne opptak og slikt. Støyer denne mye tror dere? Har i grunn bare positive erfaringer med de 2 toshiba-maskinene jeg har hatt.

Mvh

Ketil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om dei i heile tatt har maskinen inne om du vil sjå på den, vurderte og eit slikt tilbud frå Elkjøp for 2 år sidan. Då hadde dei ikkje masinen inne, men eg kunne få bestille den usett. Kjørte då ein svær reklamekampanje med supertilbud. Ikkje mykje supert når dei ikkje har produkta inne Dei er nok litt lurne av og til.

Lenke til kommentar

[ url=http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=7E8WeRyF3HMWeyOov4jVmB-ho1GAQ94glK4=?ProductID=Y3fD4QjoDWEAAAD1LNQru7aJ&CatalogCategoryID=PocKBymfjEkAAADri1oOa9AY&filename=productpage_text%2c%20producttype_text%2c%20prodtypes_vartypes_text#Egenskaper]Lenke til elkjøp[/url]

skulle det være...

Ketil

Lenke til kommentar

Jeg har sett på de modellene før (og også skrevet det samme før på forumet), og mener de modellene er alt for lavkvalitet til at de kan brukes til andre ting en fin behandling på skrivebordet på hjemmekontoret. cd-skuffen sitter løst, musen er ekkel og styre, og jeg syns maskinen gir et dårlig helhetsinntrykk.

Lenke til kommentar

greitt nok at en får en bærbar pc til under 9000,-

men hjelper det deg når den faller fra hverandre etter ett år?

jeg sier ikke at billige bæbare nødvendigvis må være dårlige, men vil bare påpeke at det er en sammenheng her, som alle andre steder, mellom pris og kvalitet

Lenke til kommentar

Jeg tror den maskinen passer deg helt fint jeg. Ser egentlig ingen sammenheng med at billige modeller går fort i stykker, men de har gjerne litt lavere "specs".

Har du ingen "tunge" behov til PC er det bedre for deg å kjøpe en billig maskin, da PC`r raskt synker i pris.

Toshiba er så vidt meg bekjent en produsent som lenge har levert gode modeller til bra priser. Er vel samme "chassi" på denne som dyrere modeller, men innmaten er nok forskjellig.

Uansett, så har man garanti og reklamasjonsrett hvis maskinen skulle falle fra hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...