Joachim_F Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Førstepersons skyting og sanntidsstrategi i samme spill. Les hele saken Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Førstepersons skyting og sanntidsstrategi i samme spill. Les hele saken Konseptet er vel samme som gode gammle Natural Selection http://www.unknownworlds.com/ns/about/ Spilte mye NS1 som var gratis Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Synes konseptet virker interessant og jeg kunne gjerne tenkt meg single player spill som blander sjangere litt mer. Noen som kjenner til blandinger mellom strategi og skytespill? Litt off topic, men Spellforce var en slik blanding jeg likte (RTS+RPG). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Interessant konsept ja. Må kanskje prøves en gang. Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Blir ikke dette sånn konseptuelt sett veldig likt Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ingen som husker Battlezone? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tenkte også med en gang BattleZone! Spilte det temmelig mye "back in the day" hehe. Skal følge med på dette, har potensiale til å bli bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå