Jdb123 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har en Asus laptop og webkameraet funker ikke! Dette er hva som skjer: Skype: Kunne ikke starte video. Prøv å lukke andre programmer som kan bruke webkameraet. MSN: Vi kan ikke koble til kameraet, det kan være i bruk av et annet program. Lifeframe (webkamera programmet) : Kameraet er i bruk av et annet program Problemet er at jeg ikke har webkameraet i bruk! Jeg har prøvd å starte dataen pånytt,prøvd å finne driveren for å deaktivere, men den er ikke i listen og jeg finner ikke den. Hjelp! Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er nok med ett innlegg... Lenke til kommentar
Jdb123 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 la den andre på feil forum, hehe Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har du installert driverene? Lenke til kommentar
Jdb123 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Tror jeg har det, siden den funka fint for en stund siden men ikke nå. Men jeg er ikke sikker for jeg finner ikke programmet i Kontrollpanell > enheter og skrivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå