Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Spirer og Gror Bildet er fjernet. Beskrivelse: HDR Bracketing 3 eksp. 1/350sek 1/90sek 1/20sek Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Av jord er du kommet , til jord skal du bli, sier presten i begravelser. Til dette gamle huset kan vi si; Av tre er du kommet og til tre skal du bli Et veldig spessielt og godt bilde Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du verden for et flott motiv og bilde. Litt mystikk over det hele og må vel være naturens egen husokkupasjon Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Av jord er du kommet , til jord skal du bli, sier presten i begravelser. Til dette gamle huset kan vi si; Av tre er du kommet og til tre skal du bli Et veldig spessielt og godt bilde Ja der sier du noe.Kom over dette da jeg skulle ta bilde av gamle Fiskum Kirke,bildet her om dagen.Måtte parkere her,for siste stykke vei var låst med bom,men spurte om lov da..både til parkering og bilder,da jeg er på privat område.Så regner med dette er det gamle huset på gården. Du verden for et flott motiv og bilde. Litt mystikk over det hele og må vel være naturens egen husokkupasjon Ja denne naturen er fæl...slår vi den ikke ihjel,tar den bare over Takker for kommentar;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Av jord er du kommet , til jord skal du bli, sier presten i begravelser. Til dette gamle huset kan vi si; Av tre er du kommet og til tre skal du bli Et veldig spessielt og godt bilde Ja der sier du noe.Kom over dette da jeg skulle ta bilde av gamle Fiskum Kirke,bildet her om dagen.Måtte parkere her,for siste stykke vei var låst med bom,men spurte om lov da..både til parkering og bilder,da jeg er på privat område.Så regner med dette er det gamle huset på gården. Du verden for et flott motiv og bilde. Litt mystikk over det hele og må vel være naturens egen husokkupasjon Ja denne naturen er fæl...slår vi den ikke ihjel,tar den bare over Takker for kommentar;) Du, bare av ren nysgjerrighet. Har du kjørt dette bildet gjennom "clean" ? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et flott bilde av et dårlig vedlikeholdt fint hus Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Av jord er du kommet , til jord skal du bli, sier presten i begravelser. Til dette gamle huset kan vi si; Av tre er du kommet og til tre skal du bli Et veldig spessielt og godt bilde Ja der sier du noe.Kom over dette da jeg skulle ta bilde av gamle Fiskum Kirke,bildet her om dagen.Måtte parkere her,for siste stykke vei var låst med bom,men spurte om lov da..både til parkering og bilder,da jeg er på privat område.Så regner med dette er det gamle huset på gården. Du verden for et flott motiv og bilde. Litt mystikk over det hele og må vel være naturens egen husokkupasjon Ja denne naturen er fæl...slår vi den ikke ihjel,tar den bare over Takker for kommentar;) Du, bare av ren nysgjerrighet. Har du kjørt dette bildet gjennom "clean" ? Jepp...topaz clean;) Ble litt ullent så fikk rettet det opp med det. Et flott bilde av et dårlig vedlikeholdt fint hus Ja kommer vel til å stå til det faller ned dette tror jeg;) Takker Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Må vel være perfekt for sjenerte eller folkestygge dette! Fin dokumentasjon av vegetasjon og bomiljø! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Må vel være perfekt for sjenerte eller folkestygge dette! Fin dokumentasjon av vegetasjon og bomiljø! Hehe..ja du sier noe her Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg elsker slike hus i forfall. Bra bilde ble det også! Stusser litt over taksteinen som ser ut til å være av den mere moderne typen, så det ser ut til at der har vært gjort restaureringsforsøk i nyere tid. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Jeg elsker slike hus i forfall. Bra bilde ble det også! Stusser litt over taksteinen som ser ut til å være av den mere moderne typen, så det ser ut til at der har vært gjort restaureringsforsøk i nyere tid. Det kan nok stemme,for ser på buskene er ikke de så gamle heller.For stod ett nyere hus ved siden av,så sikkert bygd nytt istedenfor å pusse opp det gamle. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Fint nog spennende bilde liker gamle hus og tre som her,Behandlingen sto godt i stor størelse.Litt rett på som drar litt ned,men det var vel bare formidle du ville?Må vere mange små utsnitt og spennende vinkler å ta bilde i her.? Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei. Et vakkert bilde dette. Flott med disse trærne rundt huset. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Fint nog spennende bilde liker gamle hus og tre som her,Behandlingen sto godt i stor størelse.Litt rett på som drar litt ned,men det var vel bare formidle du ville?Må vere mange små utsnitt og spennende vinkler å ta bilde i her.? Takker.Jo er nok detaljer og hente her,men får vente til høsten..for meg å mygg er ikke en opplevelse jeg unner andre.Og finnes i dag ingen myggmidler som virker på meg.Er vist blodet mitt de liker bedre enn andres så jeg på storm.no...blod type O elsker myggen Hei. Et vakkert bilde dette. Flott med disse trærne rundt huset. Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Veldig bra motiv her. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg