Odesseiron Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Minecon skal være en hyllest til den offisielle utgivelsen av spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Lunt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg trodde den offisielle utgivelsen var 11. november? Har den blitt endret? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ja, de valgte å utsette spillet fordi det var satt til å komme ut på samme dag som Skyrim - en av årets største utgivelser. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Minecraft er desverre utdatert før det blir lansert. Det var artig en liten stund da det var nytt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Minecraft er desverre utdatert før det blir lansert. Det var artig en liten stund da det var nytt. Det er fra person til person. Jeg kunne spilt det evig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Minecraft er desverre utdatert før det blir lansert. Det var artig en liten stund da det var nytt. Som Woltox sier så kommer det helt ann på personen du spør. Jeg spiller det fortsatt jeg, men like stor iver som før. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er ikke rart at spillet er utsatt vi vet ossen Notch er med jobbing Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er bare fantasien/kreativiteten som setter grenser i minecraft. Er ikke rart at spillet er utsatt vi vet ossen Notch er med jobbing Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 må si er enig, om det ikkje begyner og få inn all tingene som er blitt lovet og tenkt (some skemple alle terraria tingen som han ville ha med som landsbyer ect) minecraft er tidløst siden det er egentlig lego spillet som aldri kom ut^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De er jo i full sving med Adventure Update nå, som vil bl.a. inneholde landsbyer etc. Mojang er ikke et stort studio, så det er bare å forvente at det tar litt tid. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bedre at de bruker lang tid forrhold til (ehm IW som lanserer spill med 1 års mellomom med million buggs) Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 hehe, folk klager. Jeg betalte 7 EUR for og har fått igjen pengene mine og vel så det. Haters gonna hate Han var helt klar på at utgivelsen var samtidig som Skyrim. Underteksten på utgivelsesdatoen var "Us too" eller noe sånt. Mener å ha lest at det var problemer med å skaffe lokaler til Minecon som førte til endret dato. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 En tur til Las Vegas og Minecon? Ja, takk! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bedre at de bruker lang tid forrhold til (ehm IW som lanserer spill med 1 års mellomom med million buggs) Og Minecraft har ikke en million bugs? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bedre at de bruker lang tid forrhold til (ehm IW som lanserer spill med 1 års mellomom med million buggs) Og Minecraft har ikke en million bugs? Mindre enn et cod spill ved nettop lansert FULLVERSON! Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bedre at de bruker lang tid forrhold til (ehm IW som lanserer spill med 1 års mellomom med million buggs) Og Minecraft har ikke en million bugs? *Host,host* Minecraft koster 120,-kr nå. Det er fortsatt i beta.. Cod derimot er et fullverdig spill som koster 599,-kr Minecraft lages av et spill firma på 10-12 personer, mens Cod lages av firma på 70-100 personer! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 *Host,host* Minecraft koster 120,-kr nå. Det er fortsatt i beta.. Cod derimot er et fullverdig spill som koster 599,-kr Minecraft lages av et spill firma på 10-12 personer, mens Cod lages av firma på 70-100 personer! Når Notch bruker flere måneder på en oppdatering og det kommer haugevis av bugs hver gang, tviler jeg på at det blir så mye bedre fra versjon 0.99 til 1.0. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Må si meg enig at utviklingen til Minecraft går litt for sakte, spiller heller Terraria som faktisk har mye fungerende innhold. Per dags dato føler jeg at Minecraft er mer et byggeklossespill for kreative sjeler fremfor noe annet. Det er nok fint og bra for enkelte, men for meg så blir det for dølt over tid. Om de kunne fått inn mye av funksjonaliteten som Terraria har per i dag så hadde spillet vært langt bedre, men innen de får til det så har vell Terraria løftet ting opp på enda et høyere nivå igjen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du kan jo laste ned de singleplayer modene så får du en ny måte å spille på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå