KTL_InnleggNO Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette er terrengkjøring for den tålmodige. Les hele saken Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette høres jævlig fett ut! Gleder meg til å se mer Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er dette noe ala Cabela's Offroad Adventure skal det nok kjøpes. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Gleder meg til dette her ja! Endret 4. august 2011 av Hansien Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette må jo bli glimrende i flerspiller \o/ Lenke til kommentar
Mysil_Bergsprekk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Gleder meg som en unge til juleaften! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Oooh, gleder meg. Det begynner å bli en stund siden 4x4 evolution! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Finnes det en "free-roam-modus" på multiplayer hvor man kan gjøre hva man vil? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Dette må jo bli glimrende i flerspiller \o/ Enig. Ser for meg første man frem til et punkt, Dakar style. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Åh! Kommer til å bli beste siden 1nsane, det elsket jeg 1 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Høres ut som om dette kan være en mye bedre "simulator" enn hva UAZ4x4 klarte å være (selv om det også var et godt spill). Dette står i hvertfall på handlelista nå Får trøste meg med dette siden jeg ikke rakk å bli ferdig med bilen til Arctic Trophy i år... Lenke til kommentar
froosh Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Virker lovende - skal prøves Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Dette må jo bli glimrende i flerspiller \o/ Så detaljert som det her høres ut, kan jeg nesten se for meg 4-player coop hvor man styrer ett hjul hver Edit: Siterte feil innlegg. Endret 5. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det virker interessant Enig i flere andre her at flerspiller kan bli artig, kanskje litt som 1nsane. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har i utgangspunktet mildt sagt et avslappet forhold til bil-simulatorer. Likevel ser dette så spennende ut at jeg vurderer et kjøp. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 PC-versjon er kommet på Steam, men jeg vil gjerne ha den på XBox. Er det noen som har sett den til salgs, evt. når den ventes? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Endelig en kjøre-seg-skikkelig-skikkelig-fast-simulator? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 PC-versjon er kommet på Steam, men jeg vil gjerne ha den på XBox. Er det noen som har sett den til salgs, evt. når den ventes? Henger meg på denne. Var ikke mye info å få på hjemmesiden til spillet om hvor dette er i salg på Xboxen, og spillbutikken jeg var innom på lørdag hadde det ikke på releaselista si en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå