Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har utviklet en enkel iPhone app til http://finnenfrilanser.no.

Appen finner du her: Link til app store.

Det er en veldig enkel app, nå kan man bare se gjennom frilansere, prosjekter, bud og oppdragsgivere. Jeg vil gjerne ha litt tilbakemeldinger på hva som kan forbedres på denne, og om det er noe den mangler.

Den mangler i hovedsak mye, f.eks muligheten til å logge deg inn til din side, gi bud, publisere prosjekter og lignende. Men dette er ting jeg har tenkt å implementere i en eventuell fullversjon av appen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Sett gjennom appen din og første jeg la merke til var det visuelle. (Tro det eller ei, men det har faktisk en del å si for tiden).

Splash screen'en er ikke 960x640 ? Ganske småblurry på iPhone4.

TabBar'en din mangler ikoner, så jeg la ikke merke til at det faktisk var en TabBar først :)

Det er heller ikke så mye jobb å freshe opp TableView'n du bruker.. Med custom cells (som også kan inneholde litt mer info?) og kanskje noe annet enn standard bakgrunn.

Liten bug:

Inne på Frilansere -> Fotograf

så går ikke Scrollen helt ned. Man kan "dytte" Scrollview'n nedover og man ser at det står flere ting nedover på listen, men den scroller bare oppover igjen.

En app som ser bra ut, virker faktisk mer gjennomført og pålitelig for sluttbruker, selv om koden i bakgrunnen er den samme som en app uten noe særlig fint UI. :)

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...