Narsissisten Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) . Endret 17. januar 2013 av Narsissisten Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 eneste jeg vet om der er arbeidsledighetstrygd, dvs dagpenger. NAV.no: Arbeidsledig, hva nå? 1 Lenke til kommentar
KS Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tenker du på den tiden som ellers kalles sommerferie? Hørt om sommerjobb? 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Man får vel ikke dagpenger heller uten at man har jobbet tidligere? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Håper virkelig ikke velferdssystemet vårt har gått så langt at man har RETT til penger bare fordi man ikke gidder å få seg en sommerjobb. Kom deg ut av sofaen. 2 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Man får vel ikke dagpenger heller uten at man har jobbet tidligere? Nei man gjør vel faktisk ikke det... måtte vel isåfall søkt på en eller annen form for trygd... eller faktisk få seg en jobb... Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du kan ha rett på dagpenger i inntil 26 uker, ETTER avtjent førstegangstjeneste. Før førstegangstjenesten så må du selv sørge for din egen inntekt. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Får man ikke grisemye dimmepenger som holder rundt 2 mnd sommerferie da? 1 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det kan bli endel ja, når du er ferdig med tjenesten. TS har ikke begynt tjenesten sin ends vis jeg forstår riktig Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 (endret) ,. Endret 17. januar 2013 av Narsissisten Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Tenker du på den tiden som ellers kalles sommerferie? Hørt om sommerjobb? Håper virkelig ikke velferdssystemet vårt har gått så langt at man har RETT til penger bare fordi man ikke gidder å få seg en sommerjobb. Kom deg ut av sofaen. Er det utfyllende å bidra med nytteløs sarkastisk dritt hvor det trengs minst på internett? Hva i all verden vet du om min situasjon og mitt befinnende? Vi vet ihvertfall at det ikke er noe militæret finner galt med deg, så det skal da strengt tatt ikke være noe i veien for å få seg en sommerjobb? 5 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er slikt at man får dagpenger mellom militæret og studiestart. Når det er sagt - Er det rart jeg hater å betale skatt? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er slikt at man får dagpenger mellom militæret og studiestart. Når det er sagt - Er det rart jeg hater å betale skatt? Nå skal det sies at staten har tvangsansatt disse til rundt 100kr dagen + kost og losji i ett år, så at de som gjennomfører dette har visse rettigheter ser jeg på som rett og rimelig. Tvungen førstegangstjeneste er noe jeg stiller mange spørsmål ved dog... 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) I gamle dager da jeg var ferdig med førstegangtjeneste gikk det to-tre måneder før jeg begynte på fast jobb. Jeg hadde ikke fantasi til å tenke at staten skulle underholde meg i den tiden, så jeg fikk meg en midlertidig "sommerjobb". Hadde også et par måneder fra eksamen til militæret, og jeg tok sommerjobb da også. Men om ikke annet er flittige svensker glade for at norske gullunger ikke gidder å jobbe. Endret 17. august 2011 av Mythos 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) hl Endret 17. januar 2013 av Narsissisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå