mikk- Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Siden jeg ikke vant designkonkurransen med det designet jeg laget, tenkte jeg jeg kunne bruke det som hjemmesiden min i stedet. Har skiftet farger, skiftet bakgrunn, gjort om litt på layouten og diverse annet småsnacks og kommet fram til dette. Siden skiftet navn i samme slengen óg, fra "La placa de Berg" til "Berg Online", men hvis noen har noe navneforslag, mottas de med takk. :wink: So: Noen som har noen meninger om designet? Hva kan gjøres om? Er fargene bra? Det er bare hovedsiden som funker enda. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kjempeartig og veldig annerledes synes jeg Jeg fikk en utrolig dybde/3d følelse av siden din. Ser ut som den gå inn i skjermen på toppen av siden ... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Morsomt design! Fikk i likhet med lobster en 3d-følelse Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Tøft, ligna en del på den du laget i hw.no lan konkurransen. Likte den da, liker den nå. Eneste som er litt dumt er at den ikke er særlig fleksibel. Blir vanskelig for deg om du skal ha 4-5 nye ting på menyen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Tøft, ligna en del på den du laget i hw.no lan konkurransen. Likte den da, liker den nå. Eneste som er litt dumt er at den ikke er særlig fleksibel. Blir vanskelig for deg om du skal ha 4-5 nye ting på menyen. Er, som jeg skrev, det samme designet med andre farger. Kan bli vanskelig hvis jeg skal ha flere undersider, jah, men det problemet tar jeg når - og om - det kommer.. :wink: Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Er, som jeg skrev, det samme designet med andre farger. heh, skumleste (hvordan skrives å skum(-)lese i preteritum ?) posten din, å så ikke at du hadde skrevet det . Men nydelig side, det skal du ha Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 konge. likte fargene også. fin rød-farge. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Utrolig stilig, men rødfargen var litt for skarp for min smak. Klarte ikke konsentere meg om innholdet i det hele tatt da øynene konstant ble dratt utover til sidene, Men det var *fett* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Utrolig stilig, men rødfargen var litt for skarp for min smak. Klarte ikke konsentere meg om innholdet i det hele tatt da øynene konstant ble dratt utover til sidene, Men det var *fett* Hm.. Når jeg tenker over det, er den kanskje litt sterk, ja.. Skal se om jeg får gjort noe med det.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Tøff side, men synes berg online høres så midt på 90-tallet ut... Latinoversjonen er jo "bare" i går, så den henger mer med motene Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Mikka, ikke forandre rødfargen. det var litt av det jeg likte med siden. var tøft. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Mikka, ikke forandre rødfargen. det var litt av det jeg likte med siden. var tøft.Ja, etter litt prøving har jeg funnet ut at det er bare den fargen i hele verden som funker. :wink: Har lett lenge.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Ingen flere som har noen meninger? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg synes det var en orginal og fin side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå