nor50 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Har fått overlevert en iPod av ei venninne som ikke får dette til. Jeg har aldri vært borti dette så jeg vet ikke hvordan dette gjøres. Koplet den mot PC nå, og det ligger filer i rot og i mapper. Hva slags struktur skal det brukes her? Er det ei spesiell mappe det må ligge i, kan løse sanger ligge i rot, eller kan det ligge i forskjellige mapper? Vet ikke hva slags iPod det er. Det er den lille som ligner en CPU, og har 2 GB minne. Endret 4. august 2011 av nor50 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er du sikker på at det er en iPod dette her? Det hørtes ikke ut som noen jeg kjenner til... Men grunnregelen er at du trenger iTunes... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Er du sikker på at det er en iPod dette her? Det hørtes ikke ut som noen jeg kjenner til... Men grunnregelen er at du trenger iTunes... Googlet og ser det er en iPod Shuffle. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flott, installer iTunes. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Installer iTunes og glem å få avinstallert det igjen. Reinstaller windows. Eller alternativt å styre unna alt som har med Apple å gjøre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du kan også bruker Winamp, og en bråte med andre musikkprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå