boxxx Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Halla! Jeg elsker å lese bøker, se dokumentarer. Lære! Dog ikke på skolen. Haha Er det noe dere brenner for som dere mener jeg burde lese og lære mer om? Noen bøker å anbefale, som har gitt skikkelig inntrykk? Gjerne mursteiner. Hobbyer å teste ut? Noe å engasjere meg i? Noe dere selv synes er dritkult? Kanskje noe sært? Liker sære ting. Dette virker sikkert sykt tafatt. Ser den ass. Men det er så mye å velge i på nettet, så da finner jeg liksom ikke noe. Liker å trene, utvikler meg på det området. Leser en del, ser litt for lite film kanskje. Er med i frivillighetsorganisasjon. Er enda ikke politisk aktiv. Jeg savner noe å fordype meg i, om dere skjønner. Gahh Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hva med å lære deg et språk eller 5? Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg driver å leser Sven Hazel sine bøker om en straffebataljon under WW2. Noe jeg like ihvertfall. Endret 4. august 2011 av Blood 0ne Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Det jeg har fokusert på (utenom å studere) er sjakk og gitar. Ellers har jeg studert litt om Peak oil. Endret 4. august 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) wow, takk!! Da blire ww2bok og språk!! peak oil så litt avansert ut, men spennende! Veldig aktuelt hvertfall:) Edit: Bøker* Endret 4. august 2011 av boxxx Lenke til kommentar
1123581121 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Lær deg å løse rubik's kube Endret 7. februar 2012 av Skibur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå