aBadMan Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hei Ja jeg vet at spillet ikke har blitt så bra, men er litt interessert i å prøve det uansett. Jeg lurer bare på hvilken server dere som spiller det holder til? Endret 19. oktober 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette er jeg interessert i å finne ut også, bump Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei. er et stort norskt linkshell på Wutai ja.Er ikke så mange på om dagen men kan hende det bedrer seg sammens med spillet. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Spillte selv på wutai, og lurer på om kontoen min fortsatt er aktiv. Har litt lyst til å teste det ut igjen for å se forbedringene. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Edit: never mind men har i alle fall begynt på Wutai serveren Endret 9. august 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) LS'en jeg var i har blitt slettet for en eller annen merkelig grunn O.o Jeg har snakket med noen av de som var medlemmer i den LS'en... de skjønner ikke hva som har skjedd. EDIT: funnet ny Endret 11. august 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Okei, får vel prøve dette jeg å, er det mulig med noe typ trial account elns, som varer i x antall dager? så jeg slipper å kjøpe spillet før jeg finner ut om det er crap eller bra Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Jeg tror du må kjøpe selve spillet, CDON selger det for ca 100kr. Ellers så er det fortsatt gratis å spille det. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 OKei, men hvodan er pvp på dette spillet ? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 PvP er så godt som ikke eksisterende for øyeblikket. FF-online serien har aldri hatt fokus på PvP, men skal ikke utelukke at det kanskje kan komme noe dueling stuff i fremtiden. Story-wise så ser jeg ingen plass for at PvP skal bli innført da man ikke har factions som andre spill har, (wow, aion, rift etc) Hvis du trenger en invite til FFN Linkshellet, kan du sende tell til følgende personer -Zozma Facinaturu -Jonna West -Gaderian Blackheart -Mhino Nendy Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Bump! Etter 1.19 er spillet blitt mye lettere å levle på og har blitt forbedret på mange andre måter. Vi i Einherjar driver nå med power leveling groups om kvelden og 1-35 går relativt fort. Vi har planer om å ta end game content i fremtiden som Ifrit, strongholds og Darkhold. Men for å gjøre det trenger vi ett par flere aktive medlemmer. Så hvis du ser etter ett hyggelig, aktivt og norskt linkshell. Så er det bare å komme innom på Wutai og ta kontakt med oss: -Zozma Facinaturu -Jonna West -Gaderian Blackheart -Mhino Nendy -Koizora Nguyen Har du andre spørsmål ang Final Fantasy 14 kan dere stille spørsmål her eller sende meg en pm. Mvh: Jikla. Endret 8. oktober 2011 av Jikla Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vennlig koslig Søndag ettermiddags bump Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Oh, jeg deaktiverte kontoen min for noen uker siden Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 necrobump da jeg ikke gidder å lage en new thread. FFXIV har en 10 dagers gratisperiode for dere som har allerede en account og har lyst å teste spillet etter et år med patching og desperate forsøk til å gjøre spillet spilbart igjen (Som det uten tvil har blitt mye bedre må jeg si) Det er nye servere, men characteren skal ha blitt automatisk flyttet over til den nye. http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl/campaign/campaign.html#welcome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå