Rabbanito Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei, jeg har ønske om å kjøpe en ny båt. jeg bruker å fiske litt, men liker også å kjøre en dagstur. vil helst slippe å blande olje med bensin, og at motoren lader batteriet ganske bra. båten kan være alt fra 16 - 21 fot. helst skjærgårdsjeep,daycruiser eller cabincruiser. motor kan være alt fra 1990 og oppover. Forslag ? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei, jeg har ønske om å kjøpe en ny båt. jeg bruker å fiske litt, men liker også å kjøre en dagstur. vil helst slippe å blande olje med bensin, og at motoren lader batteriet ganske bra. båten kan være alt fra 16 - 21 fot. helst skjærgårdsjeep,daycruiser eller cabincruiser. motor kan være alt fra 1990 og oppover. Forslag ? Jeg villa gått i en lift høyere pris klasse for å få minder vedlikehold og for din type bruk ville jeg anbefale en buster av noe slag fks denne som kansje koster litt for mye men de har jo billigere båter også Endret 4. august 2011 av olahe Lenke til kommentar
Rabbanito Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Buster så ut som et bra merke, skal se om jeg finner noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå