Gå til innhold

bygge gaming pc til ca 15-18K

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst til å bygge meg en skikkelig gaming pc som kan kjøre alt av spill på maks.Men jeg vet ikke vilken deler jeg burde kjøpe, eneste jeg har funnet ut er at jeg har lyst på corsair obsidian 800D kabinettet viss det går. kan bruke 15-18K bare på datan, hadde også vert greit om noen viste om en good gaming skjerm til 2-4k 24-27 tommer.

Endret av muchtolearn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, jeg har et oppsett med en PC for 16000. Link til handleliste på komplett.no

Du kan sikkert spare noen kroner på å kjøpe det hos dustinhome, men jeg har alltid vært komplett-fanboy.

Skulle forleden kjøpe et 5850-kort som er over et år gammelt (og har gått ut av produksjon) og dustinhome skal ha fra 1700 til 2100 for det, mens komplett.no tok 1200 :p

Komplett skårer høyest på service(min mening)

+

De er så svære at kunkurs er liten som fy.

Men du burde titte på andre butikker ja, for å spare noen kr.

Lenke til kommentar

nå ville jeg ventet med å kjøpe skjermkort siden nvidia kommer med nye skjermkort i år, og vent til bulldozer kommer ut, du får mye bedre ytelse med at du venter kanskje par månder

fant ut det så venter nokk på det, men tenker på å kjøpe resten av pc før det kommer.

Med ditt budsjett så kan du fint gå for en HD 6990 og fortsatt få et monster av en PC. Kanskje sjekke ut denne ?

Det kortet der har jo kjøleblokk for vann? Skal du ha vannkjøling i PCen? :p

tenker på det, skal hvetfall ha til cpu :)

Forresten, jeg har et oppsett med en PC for 16000. Link til handleliste på komplett.no

Du kan sikkert spare noen kroner på å kjøpe det hos dustinhome, men jeg har alltid vært komplett-fanboy.

Skulle forleden kjøpe et 5850-kort som er over et år gammelt (og har gått ut av produksjon) og dustinhome skal ha fra 1700 til 2100 for det, mens komplett.no tok 1200 :p

Komplett skårer høyest på service(min mening)

+

De er så svære at kunkurs er liten som fy.

Men du burde titte på andre butikker ja, for å spare noen kr.

takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...