Gå til innhold

Soldier of Fortune 2

Sheldon C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Dere kjøper ikke fps spill til konsoll.. blir aldri bra her jeg funnet ut...

Er enig i det,fps spill fungerer ikke så veldig bra med spake,om de fps som finnes på markedet hadde støtte for mus ofg tastatur så,ivertfall på ps2 konsolen,da en har 2 usb porter.

har bare rundet et fps spill på konsoll jeg(tror jeg) det var red faction, kunne ikke la vær pga fantastiskt spill... :woot:

Lenke til kommentar

Er enig i det,fps spill fungerer ikke så veldig bra med spake,om de fps som finnes på markedet hadde støtte for mus ofg tastatur så,ivertfall på ps2 konsolen,da en har 2 usb porter.

har bare rundet et fps spill på konsoll jeg(tror jeg) det var red faction, kunne ikke la vær pga fantastiskt spill... :woot:

Likte du Red Faction???! OMFG!!!! :o :o

Lenke til kommentar

Likte du Red Faction???! OMFG!!!! :o :o

Jeg og likte Red Faction,syntes det var skikkelig bra :yes:

Lenke til kommentar

Assa hvis du liker spill som er mer likt film, så bare må du skaffe deg, og runne Metal Gear Solid 2 (men d håper jeg for guds skyld du allerede har gjort)

Men assa tror du misforstår hva jeg mener. Kjøp sof2 og spill det

ONLINE <-- kremt kremt, ikke Singel Player.

Singel Playeren til sof2 er noe av det dårligste SP spillet jeg noen gang har prøvd. Men online greia + gold patchen er det beste online FPS EVER!!! LØP OG KJØP :woot:

Lenke til kommentar

jaura fikk spillet med den nye pc-en som desverre ikke virker enda.

sp jeg prøvde litt som virka dårlig men multiplayer virkal litt artigt. men jeg la merke til at du kunne gå å treffe med sniper og holde inne musa så blei det automat pistol. det er kjedelig. kunne vert basert på det samme som cs syns jeg.

men jeg skal nå prøve det.

Lenke til kommentar
Singel Playeren til sof2 er noe av det dårligste SP spillet jeg noen gang har prøvd. Men online greia + gold patchen er det beste online FPS EVER!!! LØP OG KJØP  :woot:
Har faktisk prøvd engang å spille single player men syns det ikke var noe særlig kult ettersom eg hadde kun "kjøpt" det for å spille online. Det spillet der et rått online. :woot:
Lenke til kommentar
Har faktisk prøvd engang å spille single player men syns det ikke var noe særlig kult ettersom eg hadde kun "kjøpt" det for å spille online. Det spillet der et rått online.  :woot:

ehhh ja snow dog :lol: Jippi, for d var jo ikke det jeg sa :p hehe

nei da skal ikke være slem.... sof2 forever :woot:

Lenke til kommentar
jeg la merke til at du kunne gå å treffe med sniper og holde inne musa så blei det automat pistol. det er kjedelig.  kunne vert basert på det samme som cs syns jeg.  

men jeg skal nå prøve det.

EHMMM! for det første er sniperen på sof2 til ti talls mere realistisk enn den STYGGE, STYGGE, STYGGE (glemte jeg stygge?) AWM'n som er på CS.

for det andre... hvilken pistol var det???? Har jeg ALDRI opplevd NOEN gang. og jeg har spilt siden MP Demoen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...