Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Ble ringt opp av meget spesielt nummer +18764846908 Finner lite angående landskode osv. Tok den aldri, lot den ringe ettersom jeg er usikker hvor samtalen kommer fra. Et annet også: +21218978063 Setter pris på hjelp. På forhånd takk. Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Telenor har liste med landskoder. Sikkert ikke noe å bry seg om... Du kan jo Google nummerne. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Ja, virker som den første var fra Jamaica og den andre fra Marokko ifølge landskode-listen til Telenor. Jaja, ringer ikke opp igjen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 +1 er USA 876 betyr Jamaica Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kanskje det var Rihanna som ringte for å be om en date..you missed out. Hun bor jo borti der. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Haha. Damn der ringte det +18764846908 nummeret igjen. Tar den ikke altså. Hørt skumle historier om tapte kontoer, da jeg har ringkontant så er det kjipt å gå i null eller sånn. edit. Ah faen jeg tok den, var bare masse musikk og et par stemmer som snakka så la dem på, var vel 4-5 sekunder. Aha, så er vel USA da? Random. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) De tjener ingenting på at du svarer, slike scams vil at du skal ringe tilbake for å sjekke hvem det var, og da går telleskrittene sånn 90,- minuttet mens du hører på en telefonsvarer som spiller en sang ellerno. Første sekundet teller jo som ett minutt, og da tjente dem 90,- på deg. Endret 3. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Aha, så er vel USA da? Nei, Jamaica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå