settings Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 hei. håper noen kan hjelpe meg med mitt lille problem. jeg har ingen blink på min Aprilia RS 125 97 mod. når jeg kjøpte den var det ingen blinkere på, har nå kjøpt miniblinkers fra biltema men når jeg kobler dem på (har sørvisbok med koblingsjema) blinker ingenting, pæra på dasjh(?)bordet blinker heller ikke, prøvde bare bak, lyseblå og blå, rød og blå( les venstre høyre). plugga på baklys fra biltema og, det lyser ved bremsing. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De nye miniblinkersene, er de av typen LED? I så fall er det trolig det som er forklaringen. LED gir for liten motstand/for lite effekt til at blinkreleet vil fungere. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kan legge til at Biltema selger motstand for å få de til å virke. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 de er led ja, hvordan motstandere skal det være? noe nummer? styrke? er helt grønn her... Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Styling/Motstand-for-diodeblinklys/ Står ikke hvor stor i OHM. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) noen som vet hvor man kan skaffe blinklys - rele? mangler hele greia og hvis noen har en coil/vet hvor man kan skaffe en( med tanke på salgsreglene her inne) hadde jeg vært innteresert... Endret 13. august 2011 av mr-hockey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå