Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Velfødd? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Super skarphet på flua. Men synes det uskarpe bladet i forgrunnen tar en del oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Knallfin macro - bakgrunnen er perfekt - skarpheten er suveren! Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fin makro med veldig god skarphet på den "velfødde". Gode, naturlige toner og fin bakgrunn - forgrunnen forstyrrer litt Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du har altid så flotte og velbalanserte farger i bildene dine Ellers et topp komp, perfekt eksponering og perfekt DOFF Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Som vanlig veldig bra fra deg! Eneste lille minus denne gangen er det forstyrrende elementet der forran.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Synes du sa du slet med macro jeg???? Ser da ikke slik ut her..kjempe bilde Morten;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et flott macro bilde av en feit blomsterflue Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flott macro, skarp og fin, insektet ser noe mett ut ja Fint lys, og gode farger. God komposisjon også. Det eneste jeg synes er litt synd, er den lille kvisten som kommer foran insektet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Tusen takk for alle konstuktive kommentarer. Ang. noe forstyrrende forgrunn: Ikke uenig i det og jeg får si som ungene pleier: "Det bare ble sånn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg