Ørjan Haug Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Under prekestolen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vakkert bilde, herlige fjell, artig med båtene! Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 For et mektig landskap. Et flott bilde med vakre farger Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et majestetisk landskap Båtene er her et viktig ellement, som setter tigene inn i rett perspektiv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flott landskapsmotiv! Virker som et "hardt" oppskarpet bilde på meg, men mulig jeg tar feil.. Uansett så er det et tiltalende motiv med de skyene som toppdekke. Alt vær er fint fotovær... Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flott sted du har vært da! Vakkert med skipene som kommer seilende inn i fjorden også Må ha vært en opplevelse å stå og se på Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flott landskapsbilde med fint lys og god dybdeskarphet. På min skjerm kommer det frem en del støy som jeg opplever som forstyrrende - mulig det skyldes hard oppskarping? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg