Gå til innhold

BK: Lama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si at nye digit fungerer svært merkelig. Når jeg legger ut et bilde så får jeg først 2 2'ere så stiger poengene litt. På dette bilde fikk jeg først 2 2'ere så kom 3 stk. å evaluerte og nå er det 3,8.

Det er vanskelig å vurdere tilbakemeldinger ut fra slikt. Mitt STORE spørsmål er om det er slik det kommer til å bli. Jeg trur at grunnen er at enkelte er helt imot karakterer og derfor starter opp i det nye digit med å sabotere hele opplegget slik at digit skal bli tvunget atter en gang til å legge bort karakterene.

Skal vi la de vinne. Ser også at folk som trives best på andre fotosider dukker opp, er det for å være med på å gjøre digit enda bedre eller for å spenne ben på noe som kan bli bra.

Hvis karakterene skal fortsette så trur jeg at muligheten til bare å gi karakterer bør bort.

Ellers så blir det som på siste bilde steinen av aavistland, lave karakterer på et godt bilde uten kommentarer. Jeg tipper at han med flere snart tar seg en pause hvis ikke digit finner på noe glupere en dagens opplegg.

Lenke til kommentar

Dette karaktersytemet har en innviklet mattematisk utregningsmåte, som jeg har gitt opp å forstå. Det er anntall terningkast x ett eller annet.

At noen fra tid til annen har sabbotert systemet er det ingen tvil om, så det er vel noe vi må leve med.

Grunnen til at poengsystemet ble innført, var at folk kunne få gi terningkast, uten å måtte skrive en kommentar. Dette har sine ulemper og sine fordeler.

Det viktigste er at vi ikke tar disse terningkastene så høytidlig. Deg gjør i alle fall ikke jeg. Det er bare en artig liten digresjon

Lenke til kommentar

Flott bilde av et vakkert dyr. Noe pirk kan en alltids finne, men jeg dropper dette konsekvent idet alle vil finne slikt nesten uansett på absolutt alle bilder. Er egentlig veldig enig i mye av det du sier under her. Sabotering tar jeg sterkt avstand fra og har store vansker å forstå at voksne vil benytte slike metoder, men vel - folk er folk - for å si det sånn - altså en må regne med det meste:-)

Lenke til kommentar

Dette karaktersytemet har en innviklet mattematisk utregningsmåte, som jeg har gitt opp å forstå. Det er anntall terningkast x ett eller annet.

At noen fra tid til annen har sabbotert systemet er det ingen tvil om, så det er vel noe vi må leve med.

Grunnen til at poengsystemet ble innført, var at folk kunne få gi terningkast, uten å måtte skrive en kommentar. Dette har sine ulemper og sine fordeler.

Det viktigste er at vi ikke tar disse terningkastene så høytidlig. Deg gjør i alle fall ikke jeg. Det er bare en artig liten digresjon

Karaktersystemet er greit det, er det jeg som er førstemann og gir en 4'er så er gjennomsnittet på 4.

Jeg har no opplevd at flere av mine bilder uansett kvalitet, kjapt får 2 2'ere uten kommentar.

Jeg synes at dette er en uting, for legger jeg ut et topp bilde i mine øya som får 2 2.ere med en gang så hadde det vært greit å fått vite hva de syes det er som trekker ned. Enda vanskeligere er det å forstå en tilbakemeld som svinger fra 1-5 på samme bilde med ingen kommentarer som dette bilde med 5 evalueringer uten kommentarer.

Jeg trur ikke at grunnen er ene og alene det du sier hvorfor terningkastene er innført, jeg trur at de er motiverende og at ny digit kan nå gamle høyder med dem. Men da må digit ha et system som plukker ut sabotører.

Det er nemlig et fåtall trur jeg som er som deg, sålenge karakteren er der så vil de ha betydning, iallefall når det bare gis karakter. Jeg er redd for at sabotørene vil få det som de vil, et lite nisjeforum for de helt spesielle.

Begynner også å forstå at jeg var vel tidlig ute da jeg anbefalte det nye digit for mange gamle digiter på FB og er nå blitt svært skeptisk til hele opplegget. Det er også lite artig at det er fritt fram for de som bråket her før

til nå å ha det skikkelig artig. Resultat etter hvert svært lite aktivitet spår jeg!! ;)

Lenke til kommentar

Flott bilde av et vakkert dyr. Noe pirk kan en alltids finne, men jeg dropper dette konsekvent idet alle vil finne slikt nesten uansett på absolutt alle bilder. Er egentlig veldig enig i mye av det du sier under her. Sabotering tar jeg sterkt avstand fra og har store vansker å forstå at voksne vil benytte slike metoder, men vel - folk er folk - for å si det sånn - altså en må regne med det meste:-)

Ja, folk er folk, det skal være sikkert. Jeg har opplevd det gamle digit da krigen gikk som verst

og regnet med at digit hadde lært litt der. For meg frister det svært lite hvis det er samme runddansen en er starta på no. Jeg hadde tru på at noen grep fra ledelsen kunne få skuta på rett kjøl, men den nye ledelsen har tydeligvis ikke fått mye med seg av forhistoria, trur det blir synd for dem.

Lenke til kommentar

Flott bilde og utsnitt, på min skjerm er det både skarpt og fine farger.

Når det gjelder diskusjon om dette med karakterer, så er min mening at disse burde fjernes. Det er mye greiere å få en tilbakemelding, eller ikke noe.

Når noen gir en lav, eller høy karakter for den slags skyld, er det også greit å få vite hva som er galt eller riktig ved et bilde. Er redd for at folk kommer til å droppe digit, og eventuelt se seg om etter andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...