Gå til innhold

BK: Steinen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser dette lurer jeg på om det er krefter inne på ny digit som bare er her for å saboter.

Det er 6 vurderinger her noen kjempe lave, uten å argumenter for hva som er galt med bildet.

Antar at hvis det fortsetter slik så er det snart bare grinebitere igjen her og vi som håpet og trudde at alt nå skulle bli så bra!!;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det lave poengtallet er et resultat av sabotasje.

Sannheten er at denne ekstreme HDR sjangeren har mange "fiender"

Altså folk som rett og slett synes dette er lite tiltalende. De har jo også lov til å gi uttrykk for sine meninger, og det gjør de ved å gi lave terningkast.

Personlig har jeg stor sans for John og hans stil.

Men i dett tilfelle synes til og med jeg at noen av fargene ble for "selvlysende"

Lenke til kommentar

Ja jeg å har sans for din stil.Eneste her som trekker litt ned og ikke virker helt som resten av bilde er den grønnfargen.Ang det wasco nevner,så ser også jeg det..og prøvde da og legge ut ett,såkalt,riktig hdr bilde på hdrcreme.com,og da fikk jeg motsatte kommentarer om att hdr effekten,som her,var savnet...så regner med att diskusjonen fortsatt vill gå om hva som er rett og galt,men til syvende og sist er det vel betrakteren som liker det han ser...om det er rett eller galt;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det lave poengtallet er et resultat av sabotasje.

Sannheten er at denne ekstreme HDR sjangeren har mange "fiender"

Altså folk som rett og slett synes dette er lite tiltalende. De har jo også lov til å gi uttrykk for sine meninger, og det gjør de ved å gi lave terningkast.

Personlig har jeg stor sans for John og hans stil.

Men i dett tilfelle synes til og med jeg at noen av fargene ble for "selvlysende"

Den er grei Wasco, da 4 stk hadde gitt poeng og jeg var en av dem og hadde gitt 4, betyr jo

det at noen har gitt 1, da sier jeg bare kall det ka du vill.;)

Lenke til kommentar

Den er grei Wasco, da 4 stk hadde gitt poeng og jeg var en av dem og hadde gitt 4, betyr jo

det at noen har gitt 1, da sier jeg bare kall det ka du vill.;)

Saken er den at vi jo blir oppfprdret til å bruke hele skalaen. Så hvis det er et bilde du absolutt ikke liker, så gir du terningkast en.

Men noen av oss er vel såpass "snille" at vi heller lar være å gi terningkast, fremfor å gi terningkast en. :roll:

Men jeg er ening med deg i at de som gir terningkast, burde begrunne hvorfor.

Lenke til kommentar

Synes dette var et fint bilde. Liker plasseringen av elementene i bildeflaten, eller komposisjonen om du vil. HDR effekten er far out, men jeg liker at det brukes på denne måten også. Det må jo finnes rom for kunstnerisk frihet og kreativitet? Nå er jeg ny her, og er ikke vant med terningkast på bilder, men kan si at dette bildet fortjener ikke å få så lave terningkast som det hentydes til over i tråden. For det første: Komposisjonen alene fortjener et terningkast med mange flere øyne, så når noen ruller feks. 1 på terningen på et bilde som dette, er det helt uforståelig. Et bilde skal være veldig, veldig dårlig for å fortjene 1 på terningen. Jeg har enda tilgode å se et bilde som kvalifiserer til terningkast 1 her på digit. Nok om det.. Bra bilde, godt jobba!

Endret av KSunhill
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...