Torbjørn Jentoftsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det ski... jeg i, fotografen...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, her er det mye som kommer ut av skallet:) Liker bildet, fokus, farger... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Flott fokus og fine farger..... Men pluttselig kjente jeg at jeg ikke hadde så lyst på frokost ...... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ser ut som guffe som renner ut av huset..ekkelt men dog stilig;) Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ganke så enig i wascos syn her jeg, fins vel ikke et eneste lite kryp som ikke har noe de må spise og som nødvendigvis også må ut, men vel - fine farger og skarpt der det bør. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Her så jeg faktisk ingen karakterer (terninger???) verken før eller etter jeg postet teksten. Likevel står det at jeg gå 5 for dette bildet??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg