RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 På gamle Digit var det slik at man kunne slette et bilde for så å kunne legge inn et nytt samme dag. Den muligheten må vi også få til her på Nye Digit. Vi har akkurat et eksempel nå der det er en som har lagt ut et bilde som ikke kommer opp - der hadde det vært fint å kunne slette det for så å legge inn ett bilde som var i orden. Det må jo kunne kombineres dette da alt vil skje på samme dato - dette håper jeg Terje og gutta kan ordne. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) På gamle Digit var det slik at man kunne slette et bilde for så å kunne legge inn et nytt samme dag. Den muligheten må vi også få til her på Nye Digit. Vi har akkurat et eksempel nå der det er en som har lagt ut et bilde som ikke kommer opp - der hadde det vært fint å kunne slette det for så å legge inn ett bilde som var i orden. Det må jo kunne kombineres dette da alt vil skje på samme dato - dette håper jeg Terje og gutta kan ordne. RAK-foto Trodde det gikk an å slette bilde via Min konto for så å laste opp et nytt jeg....., mener å ha sett flere gjøre dette nylig! ... ... Går vel kanskje an å prøve det en dag.... Endret 3. august 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Vel, har ikke satt meg så mye inn i den nye bildetjenesten ennå, men er veldig irriterende nå postere sletter/bytter bilder man mister konteksten i tråden. På Akam har vi hatt for vane og la originalbildet stå eventuelt lagt det i en spoiler, og nye versjoner i førstepost, fordelen er at hvis mange besvarer en bildepost i løpe av en dag og jeg kommer til på eftan så forstår jeg hele handlingen i tråden siden bildene ikke er fjernet/forandret. Endret 3. august 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har sletta bilder via "min konto", altså på digit, sist var i går. Har sletta pga "uten exif" og etterpå lastet opp (samme) bildet der exif er med. Har gått helt fint det. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har sletta bilder via "min konto", altså på digit, sist var i går. Har sletta pga "uten exif" og etterpå lastet opp (samme) bildet der exif er med. Har gått helt fint det. Kjempebra - da er det problemet løst!!! RAK-foto Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vel, har ikke satt meg så mye inn i den nye bildetjenesten ennå, men er veldig irriterende nå postere sletter/bytter bilder man mister konteksten i tråden. På Akam har vi hatt for vane og la originalbildet stå eventuelt lagt det i en spoiler, og nye versjoner i førstepost, fordelen er at hvis mange besvarer en bildepost i løpe av en dag og jeg kommer til på eftan så forstår jeg hele handlingen i tråden siden bildene ikke er fjernet/forandret. Om man sletter bildet på digit så blir tråden automatisk stengt. Man finner jo den stengte tråden igjen i forumet, men da uten bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg