Döden Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Spillte for en god stund siden ( 1998/99 tror jeg!) et drit fett bil/skyte spill (Ikke GTA nei! ) Det jeg hadde var bare demo! Men poenget er at jeg ikke husker navnet på spillet ! Det hele gikk ut på å kjøre en bil rundt omkring i USA. ( route66? ) Der man kjørte fulgte det kaos og død. (bilene var styla men gunnere rundt omkring, og i første person kunne man sitte å skyte ut av vinduet) Rollefiguren man trer inn som er en neger med afro stor afro (Nei, jeg er ikke rasist!) Mer husker jeg ikke! Noen som kan hjelpe eller? Lenke til kommentar
smoke Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 INterstate 66 Edit: sikker på at du ikke er lit rasist? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 [Moderatormodus]du trenger IKKE mer enn 1. spørsmålstegn[/moderatormodus] svaret er interstate Edit: fint at du ordnet det med spmtegn :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 INterstate 66 interstate '76, takk Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jepp, stemmer det psilocybe .. Interstate '82 er også tøft, men ikke mye som slår Interstate '72 hvis du laster ned ekstra biler! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 ok. Takker for hjelpen! (Ikke så lett å huske alt :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå