N.Copola Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 På landet Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fin komp med linjene innover i bildet! Bra skarphet! Etterbehandling som ikke er for voldsom her, gjør det nokså naturlig. Heller kanskje noe mot venstre vil eg tru...! Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nydelig komp med super dybde. Fin etterbehandling som gir en flott, litt dramatisk himmel. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Fin komp med linjene innover i bildet! Bra skarphet! Etterbehandling som ikke er for voldsom her, gjør det nokså naturlig. Heller kanskje noe mot venstre vil eg tru...! Takk for kommentaren. Heller mot venstre? Hm...ja kanskje Får sjekke det. Nydelig komp med super dybde. Fin etterbehandling som gir en flott, litt dramatisk himmel. Takk for hyggelig kommentar? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ja mange meninger om disse hdr bildene.Jeg liker det dramatisk som her,men da om himmelen er uten støy..noe den er her så vidt jeg kan se.God dybde;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ja mange meninger om disse hdr bildene.Jeg liker det dramatisk som her,men da om himmelen er uten støy..noe den er her så vidt jeg kan se.God dybde;) Godt å vite at det er flere av oss som setter pris på hdr Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg