Livedht Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei, dette er sikkert et veldig lett spørsmål, men jeg har ingen peiling selv. Har nettopp flyttet til nytt sted, og det er ingen internett utgang her. Jeg har trådløst internett fra han som eier leiligheten, men jeg trenger kabel. Hvordan kan jeg skaffe dette? og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har trådløst internett fra han som eier leiligheten, men jeg trenger kabel. At det var? Lenke til kommentar
Derimot Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg har trådløst internett fra han som eier leiligheten, men jeg trenger kabel. Kabel til trådløst internett? Endret 3. august 2011 av Derimot Lenke til kommentar
xqus Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du kan for eksempel ringe en nettleverandør, eller gå inn på hjemmesiden deres og sjekke prisen. Der kan du bestille og. Uttak i veggen monterer de når montøren kommer. Lenke til kommentar
Livedht Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Du kan for eksempel ringe en nettleverandør, eller gå inn på hjemmesiden deres og sjekke prisen. Der kan du bestille og. Uttak i veggen monterer de når montøren kommer. takk for svar! kommer dette da til å gå utover nettet til han som bor over og eier sokkelleiligheten? eller blir det et helt eget nett? - sorry for muligens veldig teite spørsmål. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det blir DITT EGET nett, dette kommer bare til deg. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Trådløs svitsj e.l. (dvs. boks for trådløs->kablet) eller få huseier til å trekke opp en kabel til deg gjennom gulvet eller noe og eventuelt hekte på en svitsj hvis du har behov for flere utganger. Eller kjøp deg trådløst nettverkskort eller USB-adapter. Endret 3. august 2011 av TrondH86 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå