ketil Olsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Haukugle Bildet er fjernet. Beskrivelse: Artsfoto Interesserte kan se og lese om mitt møte med haukugler/unger på http://keolse2.blogspot.com/2011/08/haukugle-med-unger.html Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Skarpt, med flotte detaljer! Likte hele fargesettingen her veldig godt! Nesten en slags "oversanselig" bakgrunn som kler ugla veldig bra! Bra tagning! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott bilde av ugla. Var dem voksne agressive? I fugleboka (Gyldendals store fugleguide) står dt en advarsel om at "den kan angripe nærgående mennesker voldsomt når ungene forlater reiret." Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 De to voksne stupte et par tre ganger,var bare å dukke unna. Slo seg fort til ro og satt bare å så på. Mulig de ikke så på meg som noen trussel for ungene,ikke vet jeg. Oppsøkte plassen kun to ganger og da korte turer. Samme opplegg med de voksne begge gangene,et par stup før de satte seg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Strålende eksponert som alltid fra deg. Vakker fugl dette! Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette var bare utrolig flott bilde av ugla. Nydelige naturlige farger og skarpe fine detaljer på ugla Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kjempebilde av ugla! Skarpt også Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nydelig bilde av en vakker fugl! Fine farger. Jeg liker komposisjonen med plasseringen av ugla, og den fine bakgrunnen som passer til den stripete/ spettete ugla. Flott fanget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg