Cuneax Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Bedphones skal lulle deg i søvn. Disse ørepluggene kan du sove med Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Må gjøre utrolig vondt å plugge de der inn i øregangen. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Dette er noe jeg har lett etter, ettersom jeg ofte sovner til podcast, og det er nok greit at lyden ikke bråker inn i øret hele natta, sånn som vanlige plugger gjør. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 En MP3-spiller med sleepfunksjon og denne puta fungerer også veldig bra. Puta er overraskende stor og fluffy til tross for den lave prisen. Frøkna som sover 30cm fra meg hører ingenting, men det tok ikke mange ukene før hun ble så misunnelig at jeg måtte bestille en til henne også Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 De ørepluggene der vil være veldig veldig vonde for ørene etter at du våkner Tror jeg foretrekker standard "plugin" ørepropper for å sove med, blir ikke så forskjellig fra å bruke vanelige ørepropper. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 En MP3-spiller med sleepfunksjon og denne puta fungerer også veldig bra. Puta er overraskende stor og fluffy til tross for den lave prisen. Frøkna som sover 30cm fra meg hører ingenting, men det tok ikke mange ukene før hun ble så misunnelig at jeg måtte bestille en til henne også Vasker du den? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har ikke vasket den. Hadde den mindre enn et halvt år og måtte legge den igjen der jeg bodde grunnet plassmangel i koffertene. Skal bestille ny bare jeg kommer meg inn i ny leilighet ved studiestedet mitt. Mener dog å huske at man kunne ta ut høyttaleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg