Simen1 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har de fleste bærbare PC'er TV-utgang? Slik at man kan få spillt av film på TV'n? De fleste bærbare PC'er har en ekstra skjermutgang. Er det en enkel sak å sette den opp sammen med en vanlig LCD-skjerm slik at jeg får utvidet skrivebordet ? Finnes det forresten noen TV tuner-kort til bærbare? (f.eks mini-PCI eller PC-card?) Jeg vurderer å kjøpe bærbar men ønsker ikke gå glipp av muligheter som finnes på vanlige stasjonære PC'er. Lenke til kommentar
novadune Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 det avhenger av skjermkortet som står i den bæbare maskinen. tror imidlertidig at de fleste pc'er fra f.eks dell har skjermkort som har en slik utgang. det går i midlertidig an å kjøpe kabler som går fra VGA -> SVIDEO/VIDEO, som du da kan koble til TV'en. når det gjelder tuner-kort, vet jeg dessverre ikke, du får nesten søke etter det på internett, men jeg har ikke sett noen til salgs her i norge (ikke at jeg har sett spesielt etter, så dere får rette på meg dere som vet) Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Finnes det nye bærbare PC'er UTEN tv utgang er vel et bedre spørsmål!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Finnes det nye bærbare PC'er UTEN tv utgang er vel et bedre spørsmål!!! Takk, det høres veldig bra ut. Heller mer mot bærbar nå enn mot mini-PC + LCD. Vet du forresten om det er enkelt å bruke dual-skjerm oppsett på bærbare? Altså LCD'en på laptopen + en ekstern LCD for å få dobbelt så bredt windows-skrivebord. Og TV-tuner? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei! Det finnes en usb løsning http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=7&t=1991&l=2 Dette er et slikt TV kort Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei! Det finnes en usb løsning http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=7&t=1991&l=2 Dette er et slikt TV kort Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 [Edit]Fant forresten en med USB 2.0 her. Litt i dyreste laget (1995kr), men jeg har i hvertfall tro på at det kan være bra. Da er det bare ett spørsmål igjen: Om bruken av dual-skjerm med laptop er mulig med VGA-utgangen + laptop-skjermen? Lenke til kommentar
woohaa Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 min Dell Inspiron 8000 kjøpt i Januar 2000 har det så da har vel nyere modeller det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå