Anne Øverås Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 "Shit happens" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette har jeg aldri sett før. Godt timet, og med fin bevegelse i vingene. Bra komposisjon og fine farger, selv om du har en kromatisk avvikelse i kanten av den gule blomsten. Lenke til kommentar
Trond Tollefsrud Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Morsomt og fascinerende syn. Du har etter min oppfatning truffet meget bra med fokuspunkt, lukker/blender, og ikke minst utløsertidspunktet. Jeg synes blomsten tar mye oppmerksomhet; du har kanskje vurdert beskjæring nede ? Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Ser den kanten MotoG. Mer en snapshot dette så jeg legger ikke så vekt det selv. Har beskjørt noe nede bruker. Slik det er nå så kommer humla i det gylne snitt. Kutter jeg mer nå så er jeg redd den blir tilnærmet midstillt og det ville jeg ikke like. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Bruker er her Trond Tollefsrud, beklager. Lenke til kommentar
_Morten_ Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 utrolig artig bilde da:) hehe.. Lenke til kommentar
Arild Thømt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette er ikke lett å få til,bra utført! Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er det dette en kaller Dritt bra bilde ? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Selv om du ikke treffer 100% med fokuset er dette så spesielt at det er stort av deg å dele det med oss. Flott Anne. Har aldri sett dette før. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott fanget Har heller ikke sett dette før Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Godt fanga, bra bilde! Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Godt fanga. Ikke helt skarpt, men en situasjon som de færreste har fått på brikken Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har aldri sett at noen har klart å fange akkurat denne situasjonen med kamera før. Morsomt. Teknisk på topp også. Må vel kalles et blinkskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg