snikskytter Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei Jeg var på FOS nå i sommer og kom inn på hærens befalsskole i panserbataljonen! Men jeg har en plage i hofte leddet, som er noe i dur av Osteoartritt.. Brusken er slitt og leddet gnisser, dette gjør det vanskelig å løpe og har fått lege time. Hvis de finner ut at dette er noe som ligger i familien og som mest sannsynligvis vil plage meg, hva skjer da? mvh Litt beskymret Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Umulig å gi et korrekt svar, da man ikke er lege, men hvis det er så ille at du ikke kan løpe \ marsjere så spørs det om du ikke har et problem. Tror bare du må møte opp og dersom det skulle være et problem mens du er inne, så må du bare være ærlig og gå til legen oppi der og se hva de har å si. Lenke til kommentar
snikskytter Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Er allerede inne, og har vært her i to uker, og den plager meg ganske bra, slik at jeg ikke kan løpe. Kan marsjere, men dette gjøres da i smerte. Venter bare på at de skal få ordna en lege time til meg. Men når jeg er hos legen har jeg funnet ut at jeg må være helt ærlig for å få vite om det kan bli bedre eller ikke.. Spørsmålet er bare om forsvaret vil beholde meg hvis jeg har en ''defekt'' hofte Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kjedelige greier med andre ord, spørs litt hvor lenge de vil ha deg dersom du er delvis. Men som sagt, det blir bare gjetninger fra min side, du får gjenta ønsket om legetime og høre hva de har å si om saken. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå