jeanette roger Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Natt holmenkollen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) :!: Hei Fint nattbilde du har tatt her. Det er litt vanskelig å se motivet, men om du hadde kuttet bildet nede slik at alt det grønne ble borte - da hadde det blitt mye bedre, men det er smak og behag. RAK-foto Endret 3. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Liker frekkheten i fargesammensetningen, Hva om du hadde kommandert noen badenymfer uti bassenget for å tiføre en human touch ? Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Her syns jeg det er det grønne fargen i kontrast til den tradisjonelle solnedgangen, som lager spenningen i bildet. Kreativt. Liker dette. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Hei hei hei Tusen takk, Rak,ser hva du sier,det ville vert fint det oxo,men som Ulla skriver så ville jeg ikke ha det tradisjonelle solnedgang bilde så det er veldig bevist at det bade bassenget er der,og tror det passer eierens stil bedre.. da han er av den litt frekkere varianten og helt sikkert ville likt det Knut er inne på litt human touch,noen bade nymfer,men var helt alene her så får prøve det mulig neste gang,himmelen var nydelig ,Takk for det Karl Ivar.. ønsker dere alle en riktig fin dag smil Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Spennende fargetvist. Dette likte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg