LtdEdFred Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Heisann. Ettersom jeg har studert utenbys i noen år er jeg ikke så kjent på frisørfronten i Oslo lenger. Derfor lurte jeg på om noen kunne tipset meg om en frisør som ikke er så altfor dyr (maks 400,- men gjerne litt under) og som i det minste vet hvilken ende av saksa som skal mot håret. Kompisene mine har enten samme historie som meg, de klipper seg selv eller de betaler 7-800,- for å stusse litt på hyssingen så det var lite hjelp å hente fra den kanten. At salongen er åpen litt lenger enn til kl 17 er også veldig positivt da jeg jobber til 16. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
erik haslund Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 saxøfon frisør i oslo best frisør,rimelig pris 230 med vask,tilbud pris for studenter,damene can klippe seg for 380kr. Han heter EDY og han vart frisør siden 1999. saxøfon frisør fredensborgvein 22,,0177oslo. tl. 45555898. 1 Lenke til kommentar
Tolstoi Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Adam og Eva. Lærlingepriser (junio stylist etc) er mellom 330 og 450. Har gode erfaringer fra Aker Brygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå