Gå til innhold

Kan denne dataen kjøre WoW bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bli sinte nå, men her er noen forslag; kan noen av dem kjøre wow på recommended settings uten at jeg behøver å kjøpe noe i tillegg:

Alternativ 1

Alternativ 2

Alternativ 3

Nei, men altså kabinett og strømforsyning kommer kjapt opp i 700-1000 kroner alene. Harddisk og minne kan kanskje også brukes omigjen.

Og da trenger du kanskje bare CPU+HK+GPU, som enkelt kan kjøpes for rundt 3000.

Beklager, så ikke innelegget før jeg postet. Men som sagt så vil jeg bare kjøpe en "ferdig" pakke, det er alt jeg evner. :)

Lenke til kommentar

Nei, du graver din egen grav her og kaster penger ut vinduet, det er helt greit.

Førstevalget vil ikke kunne kjøre WoW.

Andrevalget vil kjøre på rundt 20 FPS på lave settings.

Tredjevalte vil sikkert klare 30 FPS.

Men da er vi oppe på nesten 4000, og da kan vi bygge noe bedre til deg.

Beklager, så ikke innelegget før jeg postet. Men som sagt så vil jeg bare kjøpe en "ferdig" pakke, det er alt jeg evner. :)

Kjenner du ingen som kan bygge? Og ferdigpakker er nesten alltid dyrere og dårligere.

Lenke til kommentar

Kanskje dere kunne funnet en til meg for max 4000 som alt er ferdig bygd..? :blush: (det må vel finnes det? har ei venninne som kjører wow på akseptabelt nivå med en gammel bærbar...trodde ikke at det skulle bli så vanskelig; hører jo hele tida at "wow krever ikke spesielt mye" osv osv....sukk)

Om dere fysisk hadde bygd den til meg hadde det vært greit, men sånn er det jo ikke, jeg må jo sette det sammen selv, og da går det jo i ball.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Ja, den kan absolutt kjøre WoW. Ikke noe problem i det hele tatt. Jeg har en fire år gammel laptop med 3GB minne og litt utdatert skjermkort, men kjører WoW helt greit. De aller fleste datamaskiner på markedet i dag, både stasjonære og bærbare, kan kjøre WoW ihvertfall på lavest kvalitetsinstillinger.

Endret av Ph.D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...