AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Med så mange obs obs - tror jeg vel jeg hadde stoppet kontakten! Ja, du har et poeng. Wow. Hu høres ut som et menneske som kunne være morsomt å være med en helg i ny og ne, men kanskje ikke så veldig mye mer.. :/ Men om jeg ikke er helt på jordet er vel omfanget av lidelsen(bipolar) meget forskjellig fra person til person? Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Dere som tviler og mener det er 0.1% sjanse og alt dette bør ta en titt i denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950685&st=0 Viser at ganske mange faktisk klarer det Inkludert meg selv. Men trådstarter kom tilbake med mer info når dere har prata om det her da. Må jo bli godt å høre hva som faktisk er tilfellet, om de er sammen eller hva som skjer. Ganske mange... for hver person som klarer det er det sikkert 1000 som ikke gjør det. Tror veldig, veldig mange har hatt et eller annet forhold til en annen person over nett, enten det har skjedd gjennom et spill, forum eller whatever. Det er veldig få av disse "nett flørtene" som leder noen som helst vei og det blir litt små dumt med sånn falskt håp mener nå jeg. Så klart så gjelder "Den som intet våger, intet vinner" ordtak og sånt på nett også sikkert, men det er absolutt ikke det stedet du burde sitte å vente på damer. Føler ofte folk kommer med råd som "Bare gå for det", "Kjør på", men realiteten er helt annen. Du kan ikke bare sitte inne på rommet ditt hele dagen og vente på at din livs kjærlighet skal komme inn og finne deg. Nå snakker jeg om nettkjærlighet og folk som har blitt godt kjent/forelsket over nett. Visse dating sider som sukker.no osv er en annen historie... Endret 4. august 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Såklart er det mange som ikke klarer det, men bare det at såpass mange klarer det, hvis man tar turen gjennom tråden der ser man mange eksempler viser jo at dette er absolutt noe som er gyldig. Mener ikke man skal basere alt på det. Selv har jeg aldri prøvd datingsider. Jeg fikk MSN'en til hun jeg er sammen med av en felles bekjent som jeg heller aldri hadde møtt på det tidspunktet. Snakka i 6 måneder før vi møtte hverandre. Jeg møte både henne og venninna. Det ble klaff og alt her også. Kjempegreier. Sier seg kanskje selv etter 6 måneder med intens prat haha. Da skal det jo litt til at det skjærer seg helt når man treffes. Er utrolig godt når man får skikkelig kontakt over så lang tid og det utvikler seg. Men såklart, dette er nok ikke dagligdags for de fleste og jeg føler meg heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå